Oferte locuri de munca top

3 beneficii ale sistemelor automate de parcare pentru afacerea ta

În contextul discuțiilor tot mai frecvente despre cum vor arăta orașele inteligente ale viitorului, parcările gestionate automat revin constant pe „ordinea de zi”, ca soluție ideală de rezolvare eficientă și rapidă a mai multor probleme: descongestionarea traficului, reducerea poluării prin limitarea emisiilor de carbon și creșterea calității vieții în marile orașe. Un studiu realizat recent de INRIX („The Impact of Parking Pain in the US, UK and Germany”) concluzionează că se înregistrează constant pierderi economice importante din cauza lipsei locurilor de parcare – 45 de milarde de euro în Germania și 72 miliarde dolari în Statele Unite. Sistemele automate de parcare, corect semnalizate și eficient administrate reprezintă o soluție și pentru această problemă. Mai mult, acestea aduc beneficii importante pentru afaceri. Iată doar 3 dintre ele.

  • Sistem automat de management al parcării = control perfect chiar și de la distanță, fluidizarea traficului, organizare și gestionare facilă

Sistemele automate de parcare oferă beneficiul unui control perfect al spațiului, pentru că presupun accesul automatizat. Astfel sunt monitorizate intrările și ieșirile și se obține o evidență clară a timpului pe care îl petrece o mașină în incintă. Spre exemplu, marii retaileri sau antreprenorii din HoReCa se confruntă frecvent cu situația în care locurile de parcare pentru clienți sunt ocupate ilegal de persoane care nu ar avea acest drept. Depășirea timpului de staționare, ocuparea mai multor locuri prin manevre de parcare neinspirate și implicarea unor persoane care cer bani pentru a ajuta șoferii să parcheze sunt situații care se evită prin implementarea unui sistem automat de management al parcării. Acesta permite controlul chiar și de la distanță, monitorizează și limitează accesul la nevoie (prin recunoașterea numărului de înmatriculare – sistem LPR: License Plate Recognition System) și emite rapoarte, analize și statistici.

  • Sistemul automat de management al parcării ajută la optimizarea costurilor de funcționare

Automatizarea unei parcări înseamnă în primul rând reducerea costurilor de funcționare. De la terminalele de intrare/ieșire până la plată, toate operațiunile se realizează prin sisteme automate cu tehnologii avansate la bază, care cresc gradul de confort și satisfacție atât pentru administratorii parcării, cât și pentru șoferi.

  • Sistemul automat de management al parcării este o sursă sigură și constantă de venit și chiar o afacere foarte profitabilă în sine!

Un sistem automat de parcare precum Parkomatic, spre exemplu, se poate ușor transforma într-o sursă constantă și sigură de venit, pentru că oferă și posibilitatea contractării de abonamente cu valori diferite, în funcție de perioada de staționare, pentru angajați și riverani. De asemenea, permite rezervarea unui loc de parcare și achitarea lui în avans, o facilitate importantă în zonele sufocate de trafic și cu locuri de parcare insuficiente.

Pentru fabrici și marile lanțuri comerciale, hoteluri, restaurante și pensiuni, spitale și centre de îngrijire a sănătății sau înfrumusețare implementarea unui sistem automat de management al parcării înseamnă control eficient, optimizarea costurilor, gestionare facilă și venituri suplimentare la buget. Pe de altă parte, proprietarii de terenuri din zonele centrale ale orașelor sau din stațiuni turistice pot să realizeze în doar câteva luni profituri spectaculoase prin investiția într-o parcare automată. Cu un număr de mașini în continuă creștere, sistemele automate de management al parcărilor sunt una dintre afacerile cele mai profitabile ale momentului dacă se realizează prin consultarea unor specialiști.

În România, sistemul automat de management al parcărilor Parkomatic, din portofoliul KADRA este soluția cu cele mai multe integrări din țară, lider pe acest segment. Compania românească este prima care a furnizat sisteme de management al parcării echipate cu terminale cu posibilitate de plată contactless, atât cu cardul bancar, cât și cu smartphone-ul și a dezvoltat aplicația GoPark, care vine în completarea beneficiilor Parkomatic. Aceasta oferă șoferilor informații despre cel mai apropiat și mai ieftin loc de parcare, pe care îl pot achita și online, iar pentru administratorii de parcări reprezintă o facilitate de plată, precum și o metodă bună de promovare.

Între 9 și 11 iunie, KADRA va prezenta soluțiile sale performante de management automat al parcarilor la „Carpathian Mountain Fair”. Compania românească oferă sisteme de management automat al parcarilor, inovative și fiabile, parcometre stradale, stații de încărcare a vehiculelor electrice, sisteme de recunoastere a numerelor de înmatriculare adaptate oricărui tip de necesități, dar și servicii post-vânzare permanente și finanțare.

Despre KADRA

Cu o experiență de 29 de ani, KADRA este singura companie din România care oferă soluții tehnice integrate de inginerie și management al căilor de acces. Fie că este vorba de soluții de automatizare a ușilor, porților și ferestrelor, de managementul parcărilor (Parkomatic) sau de sisteme automate de evacuare a fumului, KADRA inovează continuu, asigurând partenerilor săi servicii complete, de la consultanță până la proiectare, execuție și mentenanță, totul pentru sporirea confortului și sentimentului de siguranță.

Printr-un model de business integrat și know-how inovativ, KADRA este primul one-stop-shop care pune la dispoziție toate soluțiile și sistemele de acces pentru clădiri rezidențiale, industriale, pentru unități medicale,  spații urbane și locuințe individuale.

KADRA reinventează spațiul cotidian, pentru ca oamenii să se simtă confortabil, liberi și protejați. Primele plăți cu cardul sau opțiunea plății contactless cu smartphone-ul la stația automată de plată a parcării, primele lucrări de anvergură cu policarbonat din România, primele uși automate ermetice pentru sălile de operații sau cea mai mare și securizată parcare de tiruri nu doar din țară, ci și din Europa de Est sunt doar câteva dintre realizările de pe piața soluțiilor automate de acces de la noi din țară implementate cu succes de KADRA.

Fondată în 1993, compania KADRA înseamnă astăzi mii de proiecte finalizate de o echipă valoroasă de peste 90 de oameni care au atât know-how-ul, cât și deschiderea de a pune la dispoziția clienților experiența acumulată în timp.

Radu Opriș, Andreea Strugaru și Monica Sagmar cred că viitorul companiei pe care o dețin se va baza pe doi mari piloni: dezvoltarea soluțiilor în jurul conceptului de free-flow (circulație și acces liber) și o echipă cu competențe aprofundate, care va fi mereu pregătită să lucreze cu cele mai noi tehnologii din domeniu.

 

Sus