Oferte locuri de munca top

A fost semnat contractul pentru terminalul aeroportului Brasov – Ghimbav

Contractul pentru realizarea terminalului de pasageri al Aeroportului Internațional Brașov – Ghimbav se numără printre cele trei contracte de lucrări semnate astăzi de către președintele Consiliului Județean Brașov, Adrian-Ioan Veștea.

Pe lângă acesta, administrația județeană a mai avut în vedere contractele de modernizare a drumurilor județene și îmbunătățirea infrastructurii sanitare și de asistență din județul Brașov.

În primul rând este vorba despre contractul cu Asocierea Bog’art SRL – Uti Grup SA – Uti Facility Management SA, pentru obiectivul „Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav Etapa a III-a Proiectare și execuție lucrări de construcții și instalații Obiectul Terminal de pasageri”.

Așadar, în urma deciziei Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor care a respins contestația depusă de firma Construcții SA Sibiu – cea care inițial fusese declarată câștigătoare a realizării terminalului, și după opt luni de la demararea procedurilor de achiziție aferente realizării acestui obiectiv, conducerea CJ Brașov a primit undă verde să încheie contractul pentru Terminalul de pasageri cu Asocierea Bog’art SRL – Uti Grup SA – Uti Facility Management SA.

Contractul are valoarea de 145.581.179,94 lei (inclusiv TVA). Cele trei firme asociate au la dispoziție 12 luni pentru a executa prevederile contractului (trei luni pentru realizarea proiectului tehnic și nouă luni pentru execuția propriu-zisă a lucrărilor de construcții și instalații pentru Terminalul de pasageri al Aeroportului Internațional Brașov – Ghimbav.

Aerogara va fi construită pe trei niveluri, cu o arie desfășurată de 11.780 mp, după o soluție arhitecturală realizată de arhitectul brașovean Dorin Ștefan.

Date tehnice ale Terminalului:

Suprafața construită terminal: 4092 mp, Suprafața subsol: 3113 mp, Suprafața parter: 4092 mp, Suprafață etaj:  4575 mp, Aria desfășurată: 11780 mp, Volum: 64775 mc, Înălțime subsol: 4,30-4,20 m, Înălțime parter: 5,95 m, Înălțime etaj: 4,05-7,27 m

Suprafață terase construite deschise și acoperite, în afara perimetrului construit al terminalului, care vor face parte din viitoarea extindere:  510 mp (spre parcarea publică pe laturile nord-est și sud-vest)

Structura constructivă a terminalului:

– fundații tip radier cu grinzi, pereți beton armat la subsol, stâlpi, grinzi principale și secundare metalice, planșee din tablă cutată cu suprabetonare;

– planșeu acoperiș metalic alcătuit din grinzi principale și secundare parțial din tablă cutată cu suprabetonare. Învelitoare alcătuită din panouri metalice tristrat pentru acoperiș;

– fațade sistem perete cortină din oțel autoportant;

– pereți interiori de compartimentare ușori din gips carton obișnuit și rezistent la foc în funcție de destinația încăperilor;

– finisaje pereți zugrăveli, vopsitorii, placaje faianță, pardoseli din piatră naturală, gresie porțelanată mată antiderapantă de interior, pardoseli din PVC antistatic, rășini epoxidice industriale pentru trafic greu.

Modernizare drum interjudețean DJ 104A, DJ 105C și DJ 105P – format din DJ 104A km 0+000-45+000, DJ 105C km 6+300-3+800, DJ 105P 0+000-3+800

Cel de-al doilea contract a fost semnat cu societatea Diferit SRL Cluj-Napoca.

După șase luni de la publicarea caietului de sarcini în sistemul electronic de achiziții publice, obiectivul investițional are în sfârșit constructor.

Valoarea contractului este de 141.594.653,28 lei (inclusiv TVA), iar perioada de implementare este de 33 de luni.

Proiectul vizează modernizarea drumului interjudețean DJ 104A – Perșani –Victoria, în legătură cu DJ 105C Victoria – Ucea de Sus și DJ 105P – Ucea de Sus, în lungime totală de 53,01 km (din care 49,039 km vor fi realizați cu fonduri alocate prin POR 2014-2020 și 4 km vor fi modernizați din fondurile proprii ale județului Brașov). Drumul străbate localitățile Șinca Veche, Șercăița, Bucium, Mărgineni, Sebeș, Recea, Gura Văii, Lisa, Sâmbăta de Sus, Drăguș, Viștea de Sus, Victoria, Ucea de Sus. Pe lângă refacerea totală a carosabilului, vor fi modernizate și amenajate trotuare, stații transport public și refugii pentru pasageri, se vor realiza lucrări pentru scurgerea apelor pluviale, vor fi construite podețe transversale, podețe la drumurile laterale și podețe de acces, vor fi reabilitate opt poduri și vor fi construite șapte poduri noi.

Reparații capitale, modernizare și eficientizarea energetică a Unității de Asistență Medico-Socială de Pneumoftiziologie Sânpetru

Al treilea contract a fost încheiat cu Asocierea SC Romfit Grup SRL – SC HAR & H SRL pentru proiectarea și execuția lucrărilor aferente spitlaului de Pneumoftiziologie Sânpetru.

Contractul de proiectare și execuție are valoarea de 10.169.722,86 lei (inclusiv TVA).

Proiectul prevedere realizarea lucrărilor de reparații și consolidare, recompartimentare, modernizare și eficientizare energetică a pavilioanelor clădirii C1 de la Unitatea Medico-Socială de Pneumoftiziologie Sânpetru. Se vor executa lucrări de reabilitare termică, inclusiv reparații la nivelul fațadei, al soclurilor și trotuarelor, de modernizare și reabilitare a instalațiilor de încălzire, climatizare și iluminat, dar și reparații la elementele structurale, la acoperiș, terase exterioare și căi de acces. Alte tipuri de lucrări sunt cele de recompartimentare a unor spații interioare și cele prin care întreaga clădire va fi adusă la standardele de funcționare din punctul de vedere al siguranței la incendiu.

Termenul pentru realizarea contractului este de 15 luni, din care 3 luni sunt alocate elaborării proiectului tehnic, 11 luni va dura execuția lucrărilor și o lună va fi destinată raportului de audit energetic.

 

 

 

Citiți și:

Viitoare turnuri rezidentiale vor primi autorizatia de construire in Capitala

Schimbari pentru Autostrada Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea

Cat costa montajul gipscarton

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 5/ iul-aug 2019

Sus