Oferte locuri de munca top

Aproape 900.000 de euro pentru un imobil închiriat de Ministerul Dezvoltării

Un spațiu cu o suprafață utilă de minim 1.950 mp va fi închiriat cu aproximativ 4 milioane de lei, pe o perioadă de 2 ani și 9 luni de Ministerul Dezvoltării Regionale, urmând ca acesta să devină noul sediu al Direcției Generale Programe Europene Infrastructură Mare.

În prezent, Ministerul caută să închirieze un astfel de spațiu.

„Spațiul ce face obiectul închirierii poate fi format dintr-un imobil (unul sau mai multe corpuri aflate în același spațiu comun) sau un spațiu compact dintr-un imobil. Spațiul ce face obiectul închirierii trebuie să aibă dotările necesare desfășurării în condiții corespunzătoare a activității DG PEIM”, arată invitația de participare.

Suprafața utilă închiriată nu conține dimensiunea spațiilor comune care reprezintă suprafața cumulată a căilor de acces, holuri, toalete și, dacă există, a teraselor, balcoanelor sau logiilor. Suprafața comună care va fi ofertată poate să fie mai mică sau mai mare față de valoarea estimată de 390 mp, cu mențiunea că prețul unitar pentru această suprafață va fi de 50% din prețul ofertat/mp util, iar valoarea lunară a chiriei pentru spațiul comun nu va depăși 10% din valoarea plătită pentru suprafața utilă ofertată.

Valoarea estimată pentru durata de un an este de 1,46 milioane de lei fără TVA, echivalentul a 326,14 mii de euro. Contractul va fi atribuit după criteriul prețului cel mai scăzut. De-a lungul procedurii de atribuire, autoritatea contractantă își ia angajamentul să prevină, să identifice și să remedieze orice conflict de interese, pentru a evita orice denaturare a concurenței.

Durata contractului nu trebuie să depășească 31 decembrie 2019. Totuși, în cursul celor 33 de luni de contract, înțelegerea poate fi prelungită, în interesul Beneficiarului, dacă se păstrează sau se îmbunătățesc condițiile inițiale.

Oferta trebuie să respecte următoarele condiții minime:

* imobilul să fie amplasat în București, într-o locație ultracentrală sau centrală, adecvată unei instituții guvernamentale cu profil european, ușor accesibilă cu mijloacele de transport în comun, situată pe una dintre următoarele artere principale sau la cel mult 300 m față de acestea: Bd. Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Corneliu Coposu, Bd. Libertății, Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Lascăr Catargiu, Bd. Dacia, Bd. Gen. Gh. Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. I.C. Brătianu, Bd. Aviatorilor, Bd. Ion Mihalache, Bd. Iancu de Hunedoara, Calea Victoriei, Șos. Nicolae Titulescu, Șos. Kiseleff, Str. Buzești.

* starea tehnică a imobilului să fie foarte bună, atât la interior, cât și la exterior și să nu prezinte risc și pericol public (ofertantul va prezenta declarații pe propria răspundere privind avizele și autorizațiile necesare pentru desfășurarea activității, precum și pentru încadrarea sau nu a imobilului în clase de risc seismic etc.);

* imobilul să permită, în limita spațiului disponibil, instalarea în exterior și în interior a însemnelor instituției sau a altor elemente de publicitate care au legătură cu specificul și reprezentativitatea instituției, pe toată perioada de valabilitate a contractului;

* iluminat natural asigurat prin existența ferestrelor cu posibilitatea de deschidere în fiecare diviziune a spațiilor destinate pentru birouri (ferestrele vor fi dotate cu jaluzele);

* instalații sanitare, electrice, termice, de aer condiționat etc. în bună stare de funcționare;

* să asigure condiții corespunzătoare necesare amenajării spațiilor solicitate în prezentul caiet de sarcini (ofertantul va permite vizualizarea spațiului);

* suprafața necesară desfășurării activității DG PEIM de minim 1.950 mp – pretabilă pentru organizarea de birouri și spații de lucru pentru aproximativ 239 de persoane – (în cadrul ofertei, va fi prezentat releveul emis, avizat de Oficiul de Cadastru, din care rezultă documentele suport prin care se atestă îndeplinirea acestor cerințe, pentru fiecare spațiu în parte).

Totodată, există și niște cerințe obligatorii de compartimentare a spațiilor. Spre exemplu, imobilul trebuie să dispună de două săli de reuniuni, dintre care una să aibă o capacitate minimă de 30 de persoane, iar cealaltă de 15 persoane. Totuși, spațiul destinat reuniunilor poate fi organizat și în sistem modular, respectiv dintr-un spațiu cu o capacitate de minim 45 de persoane care să aibă opțiunea de transformare în cel puțin două spații mai mici (30 și 15 persoane).

Oferta trebuie transmisă, în limba română, până pe 24 februarie, la sediul MDRAPFE. Aceasta va fi prezentată într-un plic închis pe care se va menționa denumirea procedurii de achiziție. Oferta tehnică trebuie să conțină abordarea cerințelor din caietul de sarcini, în timp ce oferta financiară trebuie să conțină prețurile ferme ofertate, exprimate în euro/lei.

Descarca documentul

 

 

 

 

 

TopJobs –  Oferte locuri de munca in constructii (click aici)

NewsletterPrimesti gratuit stirile ARENA Constructiilor ! click aici!

Sus