Oferte locuri de munca top

Au fost alesi constructorii pentru circa 55 km din Autostrada Transilvania

Doua asocieri de firme se vor ocupa de construcția a circa 55 kilometri din Autostrada Transilvania. Mai exact, este vorba despre tronsoanele Suplacu de Barcău – Chiribiș și Chiribiș – Biharia. În total, contractele au o valoare de 144 milioane de euro, fără TVA.

Asocierea Construcții SA Romania – Hidroelektra Mehanizacija D.D. Croația a fost desemnată câștigătoarea licitației pentru proiectarea și execuțiaSubsecțiunii 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș.

Lotul cu o lungime de 26,35 km a fost atribuit acestei Asocieri, la o valoare a ofertei de 361.901.913 lei fără TVA, echivalentul a 75,7 milioane euro.

Pe traseul acestei Subsecțiuni va fi amenajat un nod rutier la km 24+525 și vor fi construite sau finalizate 19 poduri, pasaje si viaducte.

Potrivit prevederilor contractuale, perioada de proiectare este de 6 luni, iar cea de execuție a lucrărilor este de 18 luni.

Pentru Subsecțiunea 3C2: Chiribiș – Biharia, în lungime de 28,55 km, Comisia de evaluare a desemnat câștigătoare Asocierea Trameco SA – Vahostav -SK, a.s. – Drumuri Bihor SA – Drum Asfalt SRL – East Water Drillings SRL.

În cadrul contractului cu o valoare de  326.515.056 lei fără TVA, echivalentul a 68,3 milioane euro, Asocierea are la dispoziție 6 luni pentru activitatea de proiectare și 18 luni pentru execuția lucrărilor.

De-a lungul traseului acestei subsecțiuni vor fi construite sau finalizate 18 poduri, pasaje și viaducte.

Ambele Asocieri au ofertat o perioadă de garanție a lucrărilor de 10 ani.

Procedura de semnare a contractelor va putea fi declanșată după 10 zile, dacă în acest termen legal nu vor fi depuse contestații.

Traseul Subsecțiunii 3C1 începe în zona localității Marca (intersecția cu DC95) la km 4+200. La km 6+700 traseul autostrăzii traversează lacul de acumulare Suplacu de Barcău, după care intră în zona campului petrolier unde intersectează, la km 9+000, DJ191B (Suplacu de Barcău-Foglas).

În continuare, traseul autostrăzii se îndreapta spre vest, în lungul DN 19B (Suplacu de Barcău- Marghita), la sud de localitatile Dolea și Margine.

La km 22+500, la sud de Abrum, traseul traversează calea ferată Tauteu-Marghita, iar la km 24+300, la sud de Chiribiș, intersectează DJ 191A (Chiribis-Tauteu), unde a fost prevazut un nod rutier pentru legatura cu municipiul Marghita.

În continuare, traseul se desfasoară într-o zona de câmpie, în zona Chiraleu și Sînlazăr, intersectând DN 19E la km 30+480.

Traseul Subsecțiunii 3C2 începe în zona localității Sînlazăr (intersecția cu DN19E), respectiv km 30+550 pe traseul acestei Șubsecțiuni. În continuare traseul se desfasoara într-o zonă de câmpie, între localitățile Mișca și Chislaz, unde DN19E (Chiribiș – Sălard – Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km.

Traseul trece apoi la sud de localitatea Poclusa de Barcău, se inscrie în lungul DN 19 E, între localitățile Sarsig și Hăucești și intersectează DJ 767 (Tiglead – DN19E) la km 39+950.

La km 40+980 traseul trece printr-o zonă de aria protejată Fegernic, pe o lungime de circa l00 m, intersectandu-se apoi, la km 41+319, cu drumul comunal DC42.

De aici traseul autostrăzii trece la nord de localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local (la sud de Sălard) și continuă spre granița Romano-Ungară, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum național va fi deviat de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km

Ambele Subsecțiuni fac parte din Autostrada Brașov – Tg. Mureș – Cluj – Oradea.

 

 

Citiți și:

Vara aceasta incepe construirea a 4 blocuri in Sectorul 1

Un proiect ce va cuprinde blocuri cu 11 etaje va fi vandut dupa obtinerea autorizatiei

Cat costa manopera in constructii, in Capitala

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 4/ iunie 2019

Sus