Oferte locuri de munca top

Buget de investitii de peste 10 mil euro pentru APDF Giurgiu

Compania Națională „Administrația Porturilor Dunării Fluviale” Giurgiu are prevăzute cheltuieli de investiții în valoare de 52,79 milioane de lei, potrivit proiectului de Hotărâre de Guvern privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2017. Pentru acest act normativ, Ministerul Transporturilor așteaptă propuneri și sugestii până la data de 29 aprilie.

Potrivit aceluiași proiect de buget, în anul 2017, societatea are prevăzute venituri totale de 16,02 milioane de lei și cheltuieli totale de 15,78 milioane de lei. Totodată, bugetul de venituri și cheltuieli cuprinde creanțe de 6,5 milioane de lei.

Tot în anul 2017, cheltuielile companiei cu personalul se vor ridica la 8,01 milioane de lei, costurile de natură salarială reprezentând 5,87 milioane de lei, în timp ce pentru bonusuri au fost alocați peste 700.000 de lei. Numărul de personal prognozat este de 164 de salariați, cu un câștig salarial mediu lunar de 2.814,23 lei, determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială.

Compania Națională „Administrația Porturilor Dunării Fluviale” îndeplinește funcția de autoritate portuară în cadrul zonei sale de activitate, în limitele terenurilor portuare, limitele radelor portuare și pentru infrastructura de transport naval. În calitate de autoritate portuară, compania aplică politicile portuare și programele de dezvoltare a infrastructurilor portuare și a căilor navigabile, asigură funcționalitatea porturilor și a infrastructurii de transport naval, administrarea acestora și urmărirea sau furnizarea serviciilor de siguranță, desfășurarea activităților auxiliare transportului naval și a celorlalte activități prevăzute în obiectul de activitate:
* asigurarea reparării, întreținerii și menținerii caracteristicilor tehnice minime ale infrastructurii de transport naval care i-a fost concesionată;
* punerea la dispoziție utilizatorilor a infrastructurii de transport naval prevăzute anterior, în mod nediscriminatoriu, în conformitate cu reglementările legale în vigoare;
* semnalizarea terestră și plutitoare pentru navigație;
* dragajul de întreținere pentru asigurarea adâncimilor în porturi și pe căi navigabile;
* asistența navelor la operarea mărfurilor periculoase;
* preluarea reziduurilor și a apelor uzate de la nave;
* preluarea gunoiului și a resturilor menajere de la nave;
* servicii pentru nave de agrement și turism;
* refurnizarea de apă, energie electrică și termică;
* salvarea și ranfluarea navelor;
* desfășurarea activităților conexe activităților de transport naval, care cuprind serviciile de siguranță, în condițiile legii.

 

 

 

Revista –    Rasfoieste revista ARENA Constructiilor , editia aprilie 2017 (click aici)

TopJobs  –  Oferte locuri de munca in constructii (click aici)

NewsletterPrimesti gratuit stirile ARENA Constructiilor ! click aici!

Sus