Oferte locuri de munca top

Cat va costa Magistrala 5 de metrou Drumul Taberei – Pantelimon

Cum strategia de abordare a investiției pentru Magistrala 5 de metrou Drumul Taberei – Pantelimon, din punct de vedere al proiectării, execuției lucrărilor și punerilor în funcțiune cu călători, s-a schimbat este necesară o actualizare a indicatorilor tehnico – economici.

Această schimbare de strategie de abordare a investiţiei s-a datorat coordonării cu proiectele Primăriei Municipiului Bucureşti de transport public urban de suprafaţă (tramvai), în concordanță cu Planul de Mobilitate Urbană Durabilă București – Ilfov (PMUDBI).

Anul trecut a fost elaborată documentaţia de Revizuire – Actualizare a Studiului de Fezabilitate, pentru care s-a obţinut avizul Consiliului Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Naţional şi Locuinţe la jumătatea lunii decembrie 2017.

Potrivit indicatorilor tehnico – economici, ce urmează să fie actualizați prin aprobarea unei Hotărâri de Guvern, valoarea totală a  investiției pentru Magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon este de

2 miliarde de euro (9.161.319 mii lei, inclusiv TVA), din care lucrările de construcţii – montaj se ridică la 6.663.098 mii lei.

Valoarea investiţiei rest de executat este de 7.332.299 mii lei, din care lucrările de construcţii – montaj reprezintă 5.356.483 mii lei.

Magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon va avea un traseu de 16,2 km, 22 de stații și două depouri.

Studiul de Fezabilitate revizuit conţine următoarele modificări faţă de Studiul de Fezabilitate din 2014:

Studiu de Fezabilitate 2014 Revizuire Studiu de Fezabilitate 2017
Capacităţi (indicatori tehnici)

– Magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon: 16,2 km, 22 staţii, 2 depouri;

* Tronsonul 1 Drumul Taberei – Universitate: 8,0 km, 12 staţii;

– Secţiunea 1 Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă): 6,1 km, 9 staţii;

– Secţiunea 2 Eroilor (PS Operă) – Universitate: 1,9 km, 3 staţii;

* Tronsonul 2 Universitate – Pantelimon: 8,2 km, 10 staţii, 2 depouri;

– Secţiunea 1 Galeria de legătură, Staţia şi Depoul Valea Ialomiţei: 0,9 km, 1 staţie, 1 depou;

– Secţiunea 2 Universitate – Piaţa Iancului: 2,6 km, 2 staţii;

– Secţiunea 3 Piaţa Iancului – Pantelimon: 4,7 km, 7 staţii, 1 depou.

– Magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon: 16,2 km, 22 staţii, 2 depouri;

* Tronsonul 1 Drumul Taberei – Universitate: 8,0 km, 12 staţii;

– Secţiunea 1 Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă): 6,1 km, 9 staţii;

– Secţiunea 2 Eroilor (PS Operă) – Universitate: 1,9 km, 3 staţii;

* Tronsonul 2 Universitate – Pantelimon: 8,2 km, 10 staţii, 2 depouri;

– Secţiunea 1 Galeria de legătură, Staţia şi Depoul Valea Ialomiţei: 0,9 km, 1 staţie, 1 depou;

– Secţiunea 2 Universitate – Piaţa Iancului: 3,5 km, 3 staţii;

– Secţiunea 3 Piaţa Iancului – Pantelimon: 3,8 km, 6 staţii, 1 depou.

 

Puneri în funcţiune (PIF)

– PIF 1: Râul Doamnei – Eroilor (P.S. Operă) inclusiv Galeria de legătură, Staţia şi Depoul Valea Ialomiţei (2016);

– PIF 2: Piața Iancului – Pantelimon (2018);

– PIF 3: Eroilor (P.S. Operă) – Universitate – Piața Iancului (2020).

– PIF 1: Râul Doamnei – Eroilor (P.S. Operă) inclusiv Galeria de legătură, Staţia şi Depoul Valea Ialomiţei (2018);

– PIF 2: Eroilor (P.S. Operă) – Universitate – Piața Iancului (2023);

– PIF 3: Piața Iancului – Pantelimon (2030).

Lansări TBM

– PIF1: Staţia Academia Militară;

– PIF2: Staţia Vergului;

– PIF3: PS Operă.

– PIF1: Staţia Academia Militară;

– PIF2: Staţia Haşdeu;

– PIF3: Staţia Vergului.

Nivelul superior al şinelor (NSS) la staţii

– Cişmigiu: (-12,25 m);

– Calea Moşilor: (-10,80 m);

– Traian: (-12,20 m);

– Victor Manu: (-13,00 m);

– Naţional Arena: (-14,00 m);

– Chişinău: (-16,35 m);

– Sfântul Pantelimon: (-12,00 m);

– Vergului: (-13,50 m);

– Depoul Pantelimon 2: (-15,00 m).

– Cişmigiu: (-12,00 m L1)/ (-19,50 m L2);

– Calea Moşilor: (-21,90 m L1) / (-14,40 m L2);

– Traian: (-19,60 m L1) / (-12,10 m L2);

– Victor Manu: (-13,50 m);

– Naţional Arena: (-14,70 m);

– Chişinău: (-15,20 m);

– Sfântul Pantelimon: (-13,00 m);

– Vergului: (-9,00 m);

– Depoul Pantelimon 2: (-8,00 m).

Dispozitiv de linii

–        Staţia Haşdeu: 1 linie garare;

–        Staţia Cişmigiu: 1 diagonală;

–        Interstaţia Universitate – Calea Moşilor: 0 diagonală;

–        Staţia Morarilor: 0 bretea.

–        Staţia Haşdeu: 1 linie garare + 1 diagonală;

–        Staţia Cişmigiu: 0 diagonală;

–        Interstaţia Universitate – Calea Moşilor: 1 bretea;

–        Staţia Morarilor: 1 bretea.

 

 

 

 

Cititi revista ARENA Constructiilor nr.6/sept 2018

Un comentariu;

Sus