Oferte locuri de munca top

Cine face SF-ul pentru Bucuresti Nord -Jilava – Frontiera si Podul Gradistea

cfrContractul de elaborare a studiului de fezabilitate pentru modernizarea liniei Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Frontieră, inclusiv Podul de la Grădiștea a fost semnat de CFR SA cu asocierea Baicons Impex S.R.L.- Acciona Ingenieria S.A.

Studiul de fezabilitate va prezenta varianta optimă de traseu şi planificarea activităților proiectului tehnic printr-o soluție de execuție a lucrărilor pe două loturi:

* lucrări la podul peste râul Argeș, între stațiile Vidra și Grădiștea (lot I);

* lucrări la infrastructura de cale ferată între stațiile CF București Nord şi Giurgiu Nord, până la Frontieră (lot II).

În prima etapă se va realiza documentația tehnico-economică (termen 9 luni) pentru lansarea procedurii de proiectare și execuție a lucrărilor în vederea redeschiderii circulației pe Podul Grădiștea, iar în etapa a doua vor fi stabilite soluțiile pentru întregul proiect de modernizare a liniei București Nord – Giurgiu Nord – Fontieră.

Sursa de finanţare pentru realizarea studiului de fezabilitate este asigurată din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operaţional Infrastructură Mare.

Valoarea totală a contractului este de 7.950.000 lei (fără TVA) și are o durată de implementare de 18 luni.

Sus