Oferte locuri de munca top

Cine va executa, cu circa 127 mil euro, un lot din DX Craiova – Pitesti

A fost desemnat câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția lotului 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești. În total, zece ofertanți și-au arătat interesul pentru realizarea proiectului.

Astfel, ofertantul desemnat câștigător este Asocierea Sa&Pe Construct SRL (lider) – Spedition Umb SRL –Tehnostrade SRL, firme controlate de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu.

Preţul ofertei a fost de 617.080.916 de lei, fără TVA, mai mic cu peste 32% față de valoarea totală estimată a contractului, de 909.669.122 de lei.

Printre cei mai importanți subcontractanți ai ofertantului câștigător se numără: Elektra Invest – 3.92%; Electromontaj SA – 3.76%; Cis Gaz – 1.95%; Integrated Engineering Systems – 1.84%.

Asocierea românească a avut nouă contracandidați în cadrul licitației, și anume:

* China Railway 14th Bureau Group Co Ltd;

* Nurol Insaat ve Ticaret AS;

* Mapa Insaat Ve Ticaret Anonim Sirketi;

* Sinohydro Corporation Limited;

* Rizzani De Eccher;

* Asocierea Kalyon Insaat Sanayi ve Ticaret Anonim Sirketi (lider) – Met-Gün Inşaat Taahhüt Ve Ticaret Anonim Şirketi;

* Asocierea Construcții Erbașu SA (lider) – Váhostav – SK, AS;

* Asocierea Terna Tourist Technical and Maritime Societe Anonyme (lider) – Arcada Company;

* Asocierea Strabag (lider) – Alpenside.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția Drumului Expres Craiova – Pitești, Tronsonul 4, cu o lungime de 31,88 km.

Traseul acestui drum expres se desfășoară pe teritoriul județului Argeș și începe la sud de localitatea Lunca Corbului (km 89+300), traversează localitățile Albota și Costești, ocolește prin sud localitatea Bradu, după care se racordează la Autostrada A1, București – Pitești, la km 121+185.

Durata contractului este de 36 de luni (3 ani), din care 12 luni perioada de proiectare și 24 de luni perioada de execuție a lucrărilor.

Perioada de garanție ofertată este de 10 ani.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și, respectiv, după soluționarea tuturor contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Stadiul celorlalte loturi

* lotul 1 (17 km) are ca termen de finalizare anul 2022 – săptămâna aceasta a fost emisă penultima autorizație de construire, constructorul are front de lucru pe 80% din tronson.  Curând vor fi finalizate ultimele exproprieri și pentru cei 3km pe care încă nu se lucrează;

– pe lotul 2 – Balș – Slatina – se lucrează cu peste 700 de oameni și utilaje la cei 40 de km ai tronsonului. Stadiul este de circa 60%, așa că ministrul Transporturilor se așteaptă ca acest lot să fie gata la final acestui an, conform promisiunii constructorului.

– pe lotul 3 – Slatina-Colonești – constructorul român (același ca pe loturile 2 și 4) face organizarea de șantier, iar în martie încep lucrările prevăzute să fie finalizate în 2022.

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/noiembrie-decembrie 2020

 

Sus