Oferte locuri de munca top

Cine va face un drum de 136 mil lei

Contractul de proiectare și de execuție pentru modernizarea drumului strategic Bârlad – Laza – Codaesti a fost semnat ieri de către conducerea Consiliului Județean Vaslui.

Drumul are o lungime totală de aproximativ 83 km, fiind compus din tronsoane ale drumurilor judetene DJ 245, DJ 245M, DJ 247 si DJ 246.

Valoarea totala a contractelor este de peste 136 milioane lei la care se adauga TVA.

Castigatorii sunt:

  • pentru lotul 1 –  SC SORAGMIN SRL cu o valoare totală de 60.013.432,95 lei, cu TVA inclus;
  • pentru lotul 2  – SC SORAGMIN SRL cu o valoare totală de 24.144.539,46 Lei, cu TVA inclus;
  • pentru lotul 3 – Asocierea SC TEHNIC ASIST SRL – SC TASS INFRA LOGISTIC SRL – SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL – SC DRUM POD INVEST SRL cu o valoare totală de 77.650.103,91 Lei, cu TVA inclus.

Durata contractelor de proiectare și execuție a lucrărilor este de 35 de luni, din care 5 luni pentru proiectare și 30 de luni pentru execuția lucrărilor.

Proiectul este finanțat de Uniunea Europeană si are o valoare totală de 222.001.842 lei, inclusiv TVA, din care 213.074.058 lei este asistență financiară nerambursabilă din partea Uniunii Europene și a Guvernului României, iar suma de 8.927.783,72 lei este cofinanțarea asigurată de U.A.T. Județul Vaslui.

Perioada de implementare a proiectul a început a fost stabilită între 1 aprilie 2016 și 30 iunie 2022.

Acestea cuprind:

* Lotul 1 – situat între DN 24 (loc. Codăești) si DN 15D (loc. Zăpodeni)

  • Modernizarea unui tronson din DJ 246 pe lungimea de 5,27 km  și a unui tronson din DJ 247 pe lungimea de 29,587 km;
  • Reabilitarea a 2 poduri existente(râul Vaslui-Codăești, râul Dobrovăț-Codăești);
  • Construirea unui pod nou, în locul celui existent (râul Telejna-Zăpodeni);
  • Construirea a 12 podețe noi și înlocuirea a 36 podețe existente;
  • Construirea/modernizarea stațiilor de transport public (5 buc);
  • Amenajarea intersecțiilor cu drumurile clasificate și neclasificate, efectuarea de lucrări hidrotehnice în zona podurilor;
  • Amenajarea de trotuare pietonale (L= 5.610 ml), piste cicliști (L= 1.710 ml – localitatea Codăești); accese proprietăți, rigole si șanțuri pentru evacuarea apelor pluviale;
  • Asigurarea elementelor de siguranță în circulație (semnalizare rutieră, parapet de siguranță, semnalizare cu avertizare luminoasă la treceri de pietoni  etc)

* Lotul 2 – situat între DN 15D (loc. Bălteni) si DN 2F (loc. Laza)

  • Modernizarea unui tronson din DJ 247 pe lungimea de 12,373 km;
  • Construirea a 2 poduri noi, în locul celor existente (canal Bălteni, pârâu Buda Bălteni);
  • Reabilitarea a 2 poduri existente(râul Bârlad-Bălteni, canal Sauca);
  • Construirea a unui podeț nou și înlocuirea a 22 podețe existente;
  • Construirea/modernizarea stațiilor de transport public (7 buc );
  • Amenajarea intersecțiilor cu drumurile clasificate și neclasificate și efectuarea de lucrări hidrotehnice în zona podurilor;
  • Amenajarea trecerii la nivel cu calea ferată (Bălteni); accese proprietăți, rigole si șanțuri pentru evacuarea apelor pluviale;
  • Asigurarea elementelor de siguranță în circulație (semnalizare rutieră, parapet de siguranță, semnalizare cu avertizare luminoasă la treceri de pietoni  etc)

* Lotul 3 – situat între DE 581/DN 24 (loc. Simila) si DN 2F (loc. Poienești)

  • Modernizarea unui tronson din DJ 245 pe lungimea de 24,411 km și a DJ 245M pe lungimea de 11,008 km;
  • Reabilitarea a 2 poduri existente (râul Simila-Băcani, râul Ibana Vulpășeni);
  • Construirea a 4 poduri noi, în locul celor existente (Râpa adâncă- Băcani, canal Al. Vlahuță, pârâul Racova Poienești si pârâul Caselor Poienești);
  • Construirea a 2 podețe noi și înlocuirea a 69 podețe existente;
  • Construirea/modernizarea stațiilor de transport public (12 buc);
  • Amenajarea intersecțiilor cu drumurile clasificate și neclasificate și efectuarea de lucrări hidrotehnice în zona podurilor;
  • Amenajarea de: trotuare pietonale (L= 17.850 ml), un sens giratoriu la intersecția DJ245 cu DJ 245M – localitatea Florești, accese proprietăți, rigole si șanțuri pentru evacuarea apelor pluviale;
  • Asigurarea elementelor de siguranță în circulație (semnalizare rutieră, parapet de siguranță, semnalizare cu avertizare luminoasă la treceri de pietoni  etc).

Data estimată pentru începerea lucrărilor de execuție este mai – iunie 2019.

Perioada de execuție a lucrărilor este de 2,5 ani.

 

 

Citiți și:

In Bucuresti incepe construirea a trei cladiri de birouri cu cate 14 niveluri

Mai multe blocuri cu 12 si 13 niveluri, autorizate in Capitala

Ansamblu de vile, in pregatire intr-un frumos oraș

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr.8/ nov-dec 2018

Sus