Oferte locuri de munca top

Clădirile de birouri au devenit atracția principală pentru locațiile horeca

Anca Barbăroșie – Managing Partner Romtor Real Estate

În ultimul an, s-a observat o creștere a interesului în a deschide locații destinate segmentului ospitalității la parterul clădirilor de birouri sau chiar la ultimul etaj, datorită faptului că aceste proiecte de birouri vin cu avantaje esențiale precum proximitatea, accesul la persoane cu un stil de viață dinamic și o putere de cumpărare peste medie.

Această expansiuneeste favorizată de proiectele imobiliare dezvoltate în ultimii ani sau care se dezvoltă în prezent, chiar în mai multe faze de dezvoltare, precum Riverside, The Bridge, Matei Millo, Șerban Vodă Campus și altele, care dețin spații destinate locațiilor horeca la parter sau la ultimul etaj.

Având în vedere creșterea numărului de companii care se orientează către clădirile de birouri dezvoltate în ultimii ani, cu facilități superioare, proprietarii din domeniul horeca & retail iau în considerare deschiderea locațiilor, pentru că astfel se pot adresa unui alt segment de public.

Chiar dacă o companie își alege biroul în funcție de mai multe aspecte, cum ar fi zona, prețul, accesul la mijloacele de transport, locațiile horeca din cadrul clădirilor de birouri reprezintă un avantaj important pentru angajații care lucrează în clădirile de birouri respective.

„Însă, prețul este în continuare important pentru alegerea biroului, companiile își fac previziuni în funcție de cât plătesc pentru fiecare angajat, nu neaparat pe metru pătrat, așa cum este contractul. Alegerea spațiului de birouri pentru sediu este strâns legată cu selectarea forței de muncă și retenția ei, dar companiile nu mai sunt dispuse să plătească sume mari pentru facilități suplimentare, cum ar fi spațiu de recreere, bibliotecă sau alte facilități suplimentare pe care le aveau până acum, iar o cafenea sau un restaurant în cadrul clădirii de birouri reprezintă un avantaj pentru angajații companiei.Astfel, proprietarii sunt dispuși să oferă facilități suplimentare pentru a atrage companii cât mai sigure, care își pot face un plan pe termen lung și care pot garanta contracte de cel puțin 5 ani”, a spus Anca Barbăroșie – Managing Partner Romtor Real Estate.

În ceea ce privește alegerea biroului, zona cea mai cerută de companii în 2018 a fost zona de Nord, în apropiere de metrou sau existența mijloacelor de transport în zonă, cu acces ușor către aeroport sau drumul național, iar zona centrală a fost solicitată de companiile cu mulți angajați, care vin din cartierele mărginașe ale orașului. În general, când companiile își aleg biroul, se uităcătre zonele care le-ar putea genera forță de muncă, cum ar fi zona Universităților (Universitatea Politehnică București, ASE), alte centre studențești sau de formare profesională.

“Anul 2018 a fostun an al proprietarilor, atât timp cât prețul a fost corect, aliniat pieței,s pațiile s-au închiriat. Cererea principală a venit de la companiile cu pânăî n 100 de angajați care au căutat spații de maxim 1200 metri pătrați. Anul 2019 va fi, în continuare, un an al proprietarilor, chiar dacă gradul de neocupare va mai crește”, a spusAnca Barbăroșie – Managing Partner Romtor Real Estate.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Grupul de companii Romtor este specializat în operațiuni imobiliare de business to business, cât și business to client, axându-se pe achiziții, tranzacții, evaluări și studii de piață. Activitatea este împărțită în două segmente, precum evaluări – ce cuprinde rapoarte de evaluare autorizate ANEVAR pentru proprietăți imobiliare, bunuri mobile și societăți comerciale, și servicii de brokeraj – ce presupune prezentarea ofertelor de proprietăți, organizarea vizionărilor și întâlnirilor cu proprietarii spațiilor, dar și asistență în cadrul negocierilor până la finalizarea tranzacției.Contact – www.romtor.ro.

 

Sus