Oferte locuri de munca top

Consultanța în inchirierea spațiilor logistice devine un criteriu foarte important pentru client

 

Costel Alecu, fondator – Romtor Real Estate

Închirierea spațiilor logistice reprezintă o zonă nișată, cu solicitări specifice din partea oamenilor, unde consultanța oferită de un specialist în imobiliare devine esențială. Cu cât specificațiile sunt mai complexe, cu atât lucrurile se pot complica și pot genera vulnerabilități în activitatea care se desfășoara în spațiul respectiv.

Costel Alecu, fondatorul companiei Romtor Real Estate, susține ca în închirierea sau cumpararea spațiilor logistice, consultanța este vitală, mai ales că oamenii se informează despre ce oferă piața din portalurile de imobiliare, unde localizarea spațiului este cu aproximare, pentru că se menționează de obicei regiunea, aria respectivă, iar acest aspect poate schimba complet datele problemei.

Căutarea unui spațiu industrial este recomandat sa înceapă cu minim 3 luni, chiar 1 an, dacă sunt criterii specifice, iar prima etapa în acest proces de căutare este documentarea și alinierea nevoilor cu ceea ce este în piață, în acel moment. Poate dura pana la 2 luni identificarea spațiului potrivit specificului activitații respective, negocierea condițiilor contractuale și 4-5 luni amenajarea/renovarea spațiului.

Este recomandat ca cei care sunt hotărâți să ia decizia de a închiria un spațiu logistic să își aloce timp pentru a găsi oferta cât mai aproape de ce își doresc, astfel încât activitatea lor să nu fie afectată și apectele contractuale/administrative să nu fie realizate în grabă pentru că pe termen lung pot apărea diferite situații nedorite. Un consultant oferă aceste informații clientului încă de la început pentru că fiecare etapă în închirierea spațiului să fie realizată eficient.

În funcție de produsul care se depozitează apar anumite cerințe suplimentare (cum ar fi depozitarea lemnului/parchetului), iar aceste condiții trebuie create de cel care închiriază, pentru că de multe ori necesită investiții suplimentare, chiar și la nivel de clasă C. Tocmai aici apare necesitatea consultanței în identificarea și alegerea spațiului, pentru că este nevoie să fie selectate toate criteriile pentru ca acel produs să fie depozitat. Se realizează o grilă cu aceste criterii și de aici se extrag ofertele care sunt apropiate sau ideale. De obicei idealul este mai greu de realizat decât dacă construiești exact pe specificul acelui client.

Consider că zona de consultanță va deveni un criteriu foarte important în momentul în care cineva ia decizia să faca mutarea. O mutare de acest fel, chiar și de birou, necesită timp și activitatea este intreruptă sau diminuată, iar clientul nu poate risca să ramână mult timp blocat cu relocarea în noul spațiu sau cu amenajarea lui, a menționat Costel Alecu – fondator Romtor Real Estate.

Compania Romtor Real Estate are o echipă de specialiști cu o experientă de peste 25 de ani în imobiliare, cu o creștere permanentă în plan profesional, iar în această lună machează 8 ani de când este fondată compania.

Grupul de companii Romtor este specializat în operațiuni imobiliare de business to business, cât și business to client, axându-se pe achiziții, tranzacții, evaluări și studii de piață.

Activitatea este împărțită în două segmente, precum evaluări – ce cuprinde rapoarte de evaluare autorizate ANEVAR pentru proprietăți imobiliare, bunuri mobile și societăți comerciale, și servicii de brokeraj – ce presupune prezentarea ofertelor de proprietăți, organizarea vizionărilor și întâlnirilor cu proprietarii spațiilor, asistență în cadrul negocierilor până la finalizarea tranzacției si consultanță imobiliară.

 

Sus