La peste 1,2 miliarde euro se ridică valoarea estimată a contractului, scos astăzi la licitație, pentru construirea Secțiunii 3 din Autostrada Sibiu – Pitești, cuprinsă între Cornetu și Tigveni.
Proiectul va fi finanțat din fonduri ale Uniunii Europene, prin Programul Operațional Infrastructură Mare – POIM.
Constructorii care depun oferte trebuie sa demonstreze că au avut cifra de afaceri anuală totală de minim 1 miliard de lei in fiecare dintre exercițiile financiare aferente anilor 2017, 2018 și 2019.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a lansat astăzi o licitație restrânsă pentru contractul de proiectare și execuție „Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 3: Cornetu – Tigveni”. Secțiunea de drum are o lungime de 37,40 kilometri.
Valoarea totală estimată este cuprinsă între 5.324.779.469 lei și 5.807.870.404 lei.
Criteriul de atribuire ales de autoritatea contractantă este ”cel mai bun raport calitate – preț”.
CNAIR optează pentru achiziționarea ulterioară de noi servicii și/ sau lucrări de la ofertantul a cărui ofertă va fi declarată câstigătoare, în cuantum de 483.090.935 lei fără TVA, reprezentând 10% din valoarea estimată a contractului (fără valorile estimate pentru rezerve de implementare și organizare de șantier).
Durata contractului este de 133 luni și cuprinde: 14 luni perioada de proiectare, 59 luni perioada de execuție și 60 luni perioada de garanție a lucrărilor. Durata contractului de lucrări poate varia în funcție de perioada de garanție a lucrărilor, precum și în funcție de durata de execuție a contractului ofertată de operatorul economic desemnat câștigător.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 10 noiembrie 2020.
În afara criteriului legat de cifră de afaceri de minim 1 miliard de lei în fiecare dintre ultimii trei ani, candidatul trebuie:
* să fi dus la bun sfârșit în ultimii 5 ani lucrări de construcție nouă / lărgire / modernizare de autostrăzi / drumuri naționale / drumuri expres în valoare totală cumulată de minim 1 miliard de lei fără TVA la nivelul a maxim 5 contracte
* să fi dus la bun sfârșit în ultimii 5 ani lucrări de construcție nouă / lărgire / modernizare a cel puțin două poduri / pasaje / viaducte în lungime de minim 250 m fiecare, aferente autostrăzilor / drumurilor naționale / drumurilor expres / drumurilor județene / străzilor urbane.
* să fi dus la bun sfârșit în ultimii 10 ani lucrări de construcție nouă a unui tunel cu o galerie de minim 500 m realizat prin excavație în subteran aferent infrastructurii de transport rutier / infrastructurii de transport feroviar (inclusiv metrou).
Citiți și:
Ansamblu mixt cu peste 450 de apartamente, proiect al unui dezvoltator local
Inca patru blocuri vor fi ridicate intr-un mare ansamblu rezidential