Oferte locuri de munca top

Fisura pe lotul 3 al autostrazii Lugoj – Deva

Cea mai gravă problemă de pe Lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva este fisura observată săptămâna trecută în zona Holdea, a declarat Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor. El susține că mai sunt şi alte aspecte negative, inclusiv legate de grosimea stratului de asfalt care ar avea în unele locuri mai puţin cu 3-4 centimetri.

Între problemele observate de către specialiştii CNAIR şi CESTRIN se înscrie şi o zonă în care autostrada nu mai are asigurată planeitatea necesară, deoarece s-a tasat din propria greutate, fără să fie în trafic.

Ministrul Transporturilor a declarat, potrivit Agerpres: „Sunt probleme la evacuarea apelor, nu s-au făcut lucrările aşa cum ar fi trebuit, sunt probleme la structuri şi sunt probleme la corpul autostrăzii în urma carotelor care au fost prelevate de către CESTRIN. Cea mai gravă problemă este la nodul Holdea, unde crăpătura care a început să-şi facă apariţia, la începutul săptămânii trecute, uşor, uşor ia amploare. În acest moment, CNAIR are în desfăşurare o expertiză pentru acest obiectiv.”.

CNAIR are în cont aproape 90 de milioane de lei, garanția executată de la constructorul spaniol al lotului 3 pentru lucrările executate cu deficienţe.

La rândul său, directorul general al CNAIR, Sorin Scarlat, a menţionat că se încearcă finalizarea Lotului 3 până la sfârşitul lunii septembrie.

Ministrul Transporturilor doreşte ca lotul 3 să fie deschis traficului într-un termen cât mai scurt, chiar dacă pe unele porţiuni vor fi instituite restricţii pentru ca anumite probleme să poată fi remediate sub trafic.

Proiectul a fost realizat de asocierea formată din Teloxim Con SRL – Comsa SA – Aldesa Construcciones SA – Arcadis Eurometudes SA.

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 6/ sept 2019

Sus
Translate »