ARENA Constructiilor
Oferte locuri de munca top

In ce stadiu sunt lucrarile la calea ferata Vintu de Jos – Gurasada

Stadiul lucrărilor de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare de pe loturile Coșlariu – Vințu de Jos, Vințu de Jos – Simeria și Simeria –  Gurasada a fost verificat de oficialii Ministerului Transporturilor.

În ceea ce privește stadiul de execuție a lucrărilor pe cele două loturi, se înregistrează următoarea situație:

  • Simeria – Vințu de Jos (41,4 km) – stadiul de execuție este 97%, lucrarea fiind realizată de către Consorțiul Swietelsky – Strabag – Alstom – Arcada – Euro Construct – Transferoviar Grup. Valoarea contractului este de 1.350.523.773,99 lei fără TVA
  • Vințu de Jos – Coșlariu (33 km) – stadiul de execuție este 89%. Lucrarea este realizată de către ImpresaPizzarotti&C S.p.A. Valoarea contractului: 766.924.828,85 lei fără TVA

În ceea ce privește Tronsonul 3: Gurasada – Simeria (40,88 km) stadiul de execuție este de 7,71%.

Constructorul acestui tronson este FCC Construccion SA – Astaldi SpA – Convensa (Contratas y Ventas, S.A.) valoare totală a contractului fiind de 2.636.523.184,68 lei (fără TVA).

Prin acest contract se urmărește realizarea următoarelor obiective:

  • modernizarea a 40,88 km de infrastructură și suprastructură feroviară pentru viteza maximă de 160 km/h
  • l ucrări de terasamente și consolidări
  • construirea a 17 poduri (dintre care 3 peste râul Mureș), 27 de podețe, 4 pasaje superioare, 3 pasaje inferioare
  • lucrări civile în 9 stații de cale ferată (inclusiv halte comerciale/puncte de oprire)
  • lucrări de electrificare și energoalimentare
  • l ucrări de implementare a sistemului de siguranță a traficului ERTMS (ETCS nivel 2+GSM-R)

Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor, a cerut antreprenorului ”să se mobilizeze, să ia în serios subcontractorii săi, să-i plătească la timp și să execute lucrări de calitate. În caz contrar compania nu va ezita să ia măsuri”.

Obiectivele proiectului de modernizare între Simeria și Coșlariu, proiect în lungime de  74,4 km sunt:

– Modernizarea a 56.67 km CF dublă electrificată

– Construirea a  17.76 km CF dublă electrificată

– Modernizarea a 9 stații CF/HM – Coșlariu, Sîntimbru, Barabanț, Alba Iulia, Vințu de Jos, Blandiana, Șibot, Aurel Vlaicu, Orăștie

– Modernizarea (construirea)  a 90 poduri/podețe (33 de poduri și 57 de podețe)

– construcție tunel – tunel Turdaș (780 m)

– modernizarea a  15 treceri la nivel de cale ferată.

 

 

 

Citiți și:

Construirea unui aparthotel cu 180 unitati va demara luna viitoare

Cu cat se scumpesc blocurile construite de stat

Cine va benefica de ajutoare de stat de peste 13 mil euro

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr.1/ martie 2019

Sus
Translate »