Prelevarea probelor de pământ la adâncimi de 10 m – 30 m și măsurătorile pentru determinarea caracteristicilor geotehnice ale terenului de fundare din zona Podului de la Grădiștea au fost demarate de Asocierea Baicons Impex S.R.L – Acciona Ingenieria S.A.
Acestea investigații au drept scop asigurarea unui grad ridicat de încredere asupra viabilității traseului, a soluțiilor tehnice și a structurilor definite în cadrul studiului de fezabilitate.
Studiul de fezabilitate realizat de Asocierea Baicons Impex S.R.L.- Acciona Ingenieria S.A. va prezenta varianta optimă de traseu şi planificarea activităților proiectului tehnic printr-o soluție de execuție pe două loturi:
* Lotul I – Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Grădiștea
* Lotul II – Modernizarea liniei CF București Nord – Giurgiu Nord, până la Frontieră
În prima etapă va fi elaborată documentația tehnico-economică necesară lansării procedurii de proiectare și execuție a lucrărilor pentru redeschiderea circulației pe podul de cale ferată peste râul Arges (lotul I), iar în etapa a doua vor fi stabilite soluțiile tehnice pentru modernizarea liniei București Nord – Giurgiu Nord – Fontieră (lotul II).
Obiectivele generale ale proiectului:
* redeschiderea circulației pe podul de la Grădiștea
* modernizarea liniei CF Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Frontieră
* îmbunătăţirea confortului și a siguranţei feroviare
*reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie
* creşterea traficului de marfă de tranzit
* asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava – Bucureşti Progresu și Giurgiu Nord – Giurgiu Oraş.
Revista – Rasfoieste revista ARENA Constructiilor , editia octombrie (click aici)
TopJobs – Oferte locuri de munca in constructii (click aici)
Newsletter – Primesti gratuit stirile ARENA Constructiilor ! click aici!