Oferte locuri de munca top

Intregul proiect al drumului expres Craiova – Pitesti, trimis la ANAP

Documentația pentru proiectarea și execuția Tronsoanelor 3 și 4 ale drumului expres Craiova – Piteşti au fost înaintată la ANAP spre validare, la finele săptămânii trecute.

Aceasta după ce documentația pentru proiectarea și execuția primelor doua Tronsoane ale drumului expres Pitești-Craiova a fost trimisă la ANAP încă de la începutul acestei săptămani.

Întregul proiect, cu o lungime de 121,115 km  are o valoare estimată de 3,77 miliarde lei, fară TVA.

Tronsonul 4 are o lungime de31,81(km 89+300 – km 121+115), va fi construit între limita administrativă dintre județele Olt si Argeș și intersectia cu autostrada 1 București – Pitești și va tranzita localitățile Lunca Corbului, Albota, Costești, Bradu, Suseni, Oarja.

Valoarea estimată a Tronsonului 4 este de 909,67 milioane lei, fără TVA.

Tronsonul 3 cu o lungime de 31,75 km va fi construit între km 57+550 și km 89+300 și va avea o valoare de 904,82 milioane lei, fără TVA

Cuprins între intersecția cu DN 65, în apropierea municipiului Slatina și limita dintre județele Olt și Argeș, Tronsonul 3 al drumului expres Craiova-Pitești va tranzita localitățile Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optași, Tatulești, Colonești.

Cel de al doilea Tronson, format din două Loturi, va avea o lungime de 39,85 de km, va costa peste 1,47 miliarde leii făra TVA și urmează să fie construit între limita  judeţelor Dolj şi Olt şi limita judeţelor Olt şi Argeş. Cel de al doilea Tronson va traversa  teritoriile localităţilor Balş, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina şi Valea Mare.

Primul Tronson al drumului expres Craiova – Pitești, va avea o lungime de 17 km,  o valoare estimată de 479,8 milioane lei fără TVA,  și ar urma să fie construit între varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova și limita județului Dolj . Acest prim Tronson va traversa teritoriile administrative ale localităților Craiova, Ghercești, Pielești și Robânești.

Pe cei 121,115 km ai drumului expres Craiova – Pitești se va putea circula cu o viteză de 130 de km la oră. Acest drum va avea  patru benzi de circulație (două benzi pe sens) şi  va beneficia de toate elementele de siguranță specifice unei autostrăzi.

Principalul element care va face diferența între drumul expres Craiova – Piteşti și o autostradă este banda de urgență de 1,5 m.

Acest drum va asigura o conexiune corespunzătoare a zonei de Sud – Vest a României la Coridorul IV Pan European și va ajuta la corelarea cu proiectele de mare infrastructură deja demarate la nivelul Coridoarelor IV și IX Pan Europene.

 

 

Revista Rasfoieste revista ARENA Constructiilor , editia iunie 2017 (click aici)

TopJobs  –  Oferte locuri de munca in constructii (click aici)

NewsletterPrimesti gratuit stirile ARENA Constructiilor ! click aici!

Sus