Heidelberg Cement

Locuinţele se vând mai bine cu home-staging

Home-staging este o tehnică de marketing cunoscută în străinătate și importată și la noi, care înseamnă pregătirea unei proprietăți pentru vânzare, prin punerea în valoare a spațiilor și crearea unui cadru primitor, personalizat prin mobilare parțială și amenajare de efect.

Tot mai mulți vânzători români apelează la home-staging pe piața apartamentelor noi de lux și își scurtează timpul de stat pe piață de la o medie de patru luni, cât este pentru un apartament gol, la o medie de două luni. Când apartamentul este cosmetizat,  prețul poate fi mai mare cu 10 sau chiar 15%.

Când vizionează un apartament nou gol, puțini potențiali cumpărători își pot imagina cum ar arăta amenajat și mobilat, așa că le este greu să se hotărască.

Într-o perioadă a vitezei, oamenii sunt mereu contracronometru și vor să se mute cât mai repede într-o locuință și apreciază orice idee de amenajare realizată cu imaginație și aflată în trend.

Apartamentele frumos finisate și mobilate atrag mai mulți clienți și se vând mai repede și mai scump decât cele nemobilate.

 Există chiar proprietari care le pregătesc pentru vânzare sau revânzare, exact cu acest scop și modul profesionist în care o fac se apropie foarte mult de serviciile de home-staging din Statele Unite, acolo unde există chiar firme specializate care vin și aduc mobilierul, decorațiunile și plantele înainte de scoaterea pe piață și îl iau înapoi, după vânzare, afirmă Emanuel Poștoacă, General Manager, Nordis.

Comparație                                                                                                                                     

aparament 1

aparament 2

Înainte                                                                                                                         După

 

Ponturile pentru proprietarii de apartamente

 

Înfrumusețarea unei proprietăți se poate face uneori cu câteva elemente de decor simple și un buget rezonabil. Un apartament situat la parter poate părea lipsit de intimitate, lucru care poate fi evitat prin montarea unor perdele sau draperii în culori plăcute. Câteva corpuri de iluminat, plante, tablouri sau covoare colorate, pot însufleți o proprietate goală.

În varianta de mobilare completă a apartamentului se poate apela la magazine tip outlet, de unde se pot achiziționa piese de mobilier pentru toată casa, la prețuri avantajoase.

După mobilarea spațiului, sunt importante și decorațiunile, precum florile, cărțile, pernele și cuverturile colorate, care să alcătuiască o ambianță plăcută. Micile detalii precum o masă de dining frumos aranjată sau un odorizant floral vor crea o atmosferă primitoare și caldă, asemănătoare cu cea a unui cămin adevărat.

 

Ansamblurile rezidențiale care au show-room de prezentare vând mai bine

 

Oamenii au nevoie să vizualizeze cum poate fi organizat și amenajat spațiul interior, așa că o privire în show-room-ul unui ansamblu rezidențial le dă o idee despre cât de mare este livingul sau dormitorul, cum se poate amenaja mobilierul și dacă este suficient pentru nevoile familiei.

La ansamblurile pe care le reprezentăm în mod exclusiv, după amenajarea unui apartament show-room, au crescut vânzările cu 5-10%, față de perioada anterioară. Pentru fiecare ansamblu ne-am orientat către mobilier și decorațiuni din segmentul de piață al publicului țintă vizat.”,afirmă Emanuel Poștoacă, General Manager, Nordis.

 

Citeste despre planurile dezvoltatorilor imobiliari in revista ARENA Constructiilor, editia septembrie 2016

Sus
Translate »