Oferte locuri de munca top

Mari proiecte de infrastructura, aprobate de CGM Bucuresti

Consiliul General al Municipiului Bucureşti a aprobat în ședința de astăzi două mari proiecte de infrastructură rutieră.

Primul dintre acestea vizează reabilitarea şi consolidarea Podului Grant, proiect cu o valoare a investiției estimată la peste 52 de milioane de lei. Durata lucrărilor ce urmează să fie realizate de Administraţia Străzilor este prevăzută la doi ani.

Podul Grant se află într-o stare degradată, iar ultima expertiză din 2016 a stabilit că starea podului este nesatisfăcătoare.

Al doilea proiect de hotărâre aprobat astăzi de CGMB vizează actualizarea indicatorilor tehnico economici pentru supralărgirea Bulevardului Ghencea. Valoarea investiţiei a fost estimată la 559 milioane lei, cu TVA.

Obiectivul de investiţii „Penetraţie Prelungirea Ghencea-Domneşti şi Supralărgire Bulevardul Ghencea între str. Braşov şi terminal tramvai 41” are durata de execuţie estimată la doi ani.

Obiectivele proiectului sunt: lărgire la patru benzi Prelungirea Ghencea, între str. Braşov şi Centura Bucureşti; realizarea unei piste de biciclete; realizare cale dublă de tramvai; amenajare trotuare; modernizarea sistemului de iluminat; modernizarea şi extinderea reţelei de apă şi canal; construirea unui nod intermodal cu parcare supraetajată la capătul Bulevardului Prelungirea Ghencea, în zona nodului rutier de la Domneşti; lărgirea la patru benzi şi păstrarea liniei de tramvai existente pe Bulevardul Ghencea până la capătul liniei 41.

A fost de nevoie de adaptarea proiectului iniţial astfel încât să se asigure funcţionalitatea integrată atât a tramvaiului, cât şi a căii rutiere în condiţiile actuale de trafic, ca urmare a necesităţii introducerii liniei de tramvai pe str. Prelungirea Ghencea, introducerii nodului intermodal adiacent pasajului Domneşti, pasaj avut în derulare de către CNAIR, introducerii lărgirii la patru benzi şi păstrării liniei de tramvai existente pe Bulevardul Ghencea până la capătul liniei 41.

Noua arteră va avea o lungime de 6 km, cu câte două benzi pe sens, linie de tramvai în zona mediană, piste de biciclete, trotuare cu o lățime de 6 m, spații verzi între trotuar și partea carosabilă (3m). Toate intersecțiile cu drumurile laterale vor fi reamenajate, iar cele cu străzile Brașov, Valea Oltului și Râul Doamnei vor fi semaforizate.

Se va realiza, de asemenea, un nod intermodal (tramvai 41, autobuze și microbuze ale liniilor preorășenești) și o parcare de tip Park&Ride cu o capacitate de 300 de locuri, ce poate fi extinsă până la 500 de locuri într-o dezvoltare ulterioară.

Proiectul propus se va corela cu Nodul Rutier de la Domnești care se afla sub coordonarea CNAIR, prin care se realizează legătura cu Centura București.

Cititi si:

Peste 363 mil euro, proiect aprobat pentru realizare infrastructura

Gata de start un mare proiect rezidential din nord-vestul Capitalei

Circa 200 mil lei pentru reabilitarea a doua drumuri judetene

 

 

Cititi revista ARENA Constructiilor nr.6/sept 2018

Sus