Oferte locuri de munca top

Patru ofertanti pentru un contract de peste 90 mil lei

Contractul de execuție a lucrărilor pentru pasajul subteran din piața Emanuil Gojdu din municipiul Oradea – Etapa I este dorit de patru asocieri de mari firme.

Criteriul de atribuire a fost cel mai bun raport calitateţ-preț, iar valoarea estimată a lucrărilor este 91.368.147 lei fără TVA, durata contractului fiind de 24 de luni.

La licitație au fost depuse patru oferte, de către următorii ofertanți:

* asocierea Construcții Bihor – lider, Drumuri Orășenești S.A, MBS Group, Samus Tec S.A, Abed Nego Com, Electrofor, Erad Devolepment și Terratest Geotehnic S.A; * asocierea Drum Asfalt – lider, Trameco, SC Zublin România SRL, DAS Traffic System, S.C Kaluna Srl, Abed Nego Com, Ritmoteh Srl;

* asocierea Electrogrup – lider, Da Vinci Construct &Proiect Srl, MIS Grup, SWARCO Traffic România;

* asocierea: Freyrom – lider, Leko Construct SRL, Construcții Erbasu S.A, Metabet CF S.A, Ritmoteh SRL; Procons Group, Viarom Construct, DAS Traffic System.

În perioada următoare urmează evaluarea ofertelor depuse.

Proiectul este unul dintre cele mai complicate din ultimii 20 de ani care se va derula în Oradea.

Pasajul subteran din Piața Gojdu, dintre Catedrala Ortodoxă și Casa de Cultură a Sindicatelor, va avea deasupra o piață pietonală, care va lega centrul orașului Oradea, prin Parcul 1 Decembrie, de Cetate.

Prin realizarea proiectului se vizează reorganizarea traficului în zona Pieței E. Gojdu și a Parcului 1 Decembrie, prin separarea fluxului de circulație rutieră de cea pietonală și liniile de tramvai prin construirea de drumuri cu benzi dedicate transportului public de călători și prin redirecționarea în subteran a altor fluxuri de circulație rutieră existente.

Se va asigura în acest fel separarea acestui tip de circulație de liniile de tramvai pe întreaga lungime a acestora în zona proiectului, prin subtraversare (drumuri cu bandă dedicată pentru autobuze) sau prin treceri la nivel cu liniile de tramvai și se va reamenaja infrastructura rutieră la care se intervine în acest scop prin bretele și benzi de încadrare.

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 3/mai 2021

Sus