Oferte locuri de munca top

Proiect pentru nou pod auto si pasarela pietonala peste Bega

Proiectarea unui pod auto și a unei pasarele pietonale peste râul Bega, în Timișoara, este realizată de Mulberry Development în cadrul parteneriatului pe care acesta îl are cu Primăria Timișoara și va fi donată municipalității pentru realizare. Acestea sunt prevăzute pentru zona în care dezvoltatorul construiește proiectul ISHO – ansamblu rezidențial și o clădire de birouri.

În urma consultărilor periodice cu autoritățile locale, Mulberry Development a prezentant propunerea aleasă pentru traversarea pietonală și auto – un pod nou cu patru benzi pe sens și o pasarelă, soluție care îmbunătațește decisiv calitatea experienței pietonale, a traficului pe biciclete și auto.

Propunerea pentru pod este semnată de biroul de arhitectură Gaivoronschi & Andreescu din Timișoara. Simplă și eficientă, dar totodată elegantă și bine integrată, varianta propusă urmărește să ofere o soluție pragmatică, funcțională pentru două benzi de circulație pe sens și implică costuri optime de implementare.

În același timp, pasarela oferă ocazia realizării unei lucrări deosebite din punct de vedere architectural incluzând un amfiteatru spectaculos ce coboară la Bega și punând un accent deosebit pe iluminatul pe timp de noapte.

Proiectul pasarelei este semnat de arhitectul timișorean Bogdan Zaha, care în prezent profesează în Viena și al cărui  parcursul profesional include o perioadă de 6 ani petrecută în prestigiosul birou de arhitectură Zaha Hadid, recunoscut internațional pentru lucrările emblematice din mai multe metropole ale lumii. Proiectarea tehnică a podului și a pasarelei este realizată de SSF, o companie timișoreană care proiectează poduri în Germania și Romania, întregul proiect propus fiind conceput de specialiști timișoreni.

Dezvoltatorul asigură finanțarea proiectării celor două lucrări, proiect pe care îl donează Primăriei în vederea licitării lucrărilor și implementării.

În plus, Mulberry Development asigură pe propria cheltuială proiectarea și execuția în regim de bulevard cu patru benzi porțiunea care va traversa proiectul ISHO și va asigura legătura cu noul pod, urmând ca lucrarea să fie donată orașului.

Soluția propusă va avea rolul de a fluidiza traficul din Timișoara și de a asigura o legătură coerentă a zonelor istorice, Piața Unirii și zona Fabric, facilitând tot odata accesul pietonal și pe biciclete la zonele verzi ale orașului și malurile recent amenajate ale râului Bega.

“Remarcăm colaborarea excelentă pe care o avem cu primarul Nicolae Robu și autoritățile locale și dorim, prin acest proiect, să oferim un exemplu de parteneriat public-privat de succes care se materializează la Timișoara. Încă de la ideea realizării noului nostru proiect am avut în vedere o componentă importantă prin care să contribuim la dezvoltarea întregii zone ISHO, dar și a orașului. Venim cu o propunere pentru o utilitate publică care stă în picioare oriunde în Europa, atât din punct de vedere funcțional, cât și estetic, în deplină armonie cu dezvoltarea urbană din zonă, dată de proiectul imobiliar multifuncțional ISHO ”, nuanțează Ovidiu Șandor, dezvoltatorul ISHO.

Proiectul imobiliar multifunțional ISHO se construiește în Timișoara urmând să fie finalizat în 2020. Prima etapă a clădirii de birouri are structura ridicată și va fi livrată în primăvara anului viitor. Tot în 2018 vor fi finalizate și date în folosință primele clădiri cu apartamente. Pe lângă componenta rezidențială ce va include peste 1.000 de apartamente și cea office, care va cuprinde peste 55.000 mp de spații de birouri de nouă generație, ISHO va oferi un centru de conferințe, dar și un spațiu de co-work de tip hub. Ansamblul va fi deservit de 2.000 de locuri de parcare, va include un mix ideal de servicii, precum gym, spa, piscină, dar și un parc de peste 7.500 mp. ISHO va fi deservit de un after-school, dar și de mai multe școli și grădinițe bine cotate, aflate în proximitate. Proiectul va fi completat de un supermarket, un centru medical, farmacie, bănci și alte funcțiuni comerciale complementare. De asemenea, ISHO va avea propriul debarcader, un loc de relaxare care deservește, în același timp, noua linie de vaporetto. Nu în ultimul rând, zona pietonală a ansamblului va oferi restaurante, cafenele, terase și alte spații de socializare și relaxare.

 

cop1

 

 

Revista – Rasfoieste revista ARENA Constructiilor , editia septembrie (click aici)

TopJobs  –  Oferte locuri de munca in constructii (click aici)

Newsletter – Primesti gratuit stirile ARENA Constructiilor ! click aici!

Sus