Oferte locuri de munca top

ROFMA vă invită să trăiți o experiență în premieră pentru facility managementul românesc

rofmaȊn perioada 9-11 noiembrie 2017 va avea loc la Centrul Expozitional ROMEXPO, în organizarea ROFMA (Asociația Româna de Facility Management), ROFMEX – Romanian Facility Management Experience Days – Expoziție de echipamente, produse, tehnologii și soluții pentru facility management și servicii suport. Conferință internațională, cursuri și Experience Area.

ROFMEX 2017 este primul eveniment de promovare, educație și know-how dedicat industriei de management al facilităților (Facility management – FM) la nivel național. Vorbim de o industrie ce incorporează peste 6.500 firme active, cu aproape 130.000 angajați, ce realizează o cifră de afaceri de 1.4 miliarde de euro.

O noutate absolută în peisajul manifestărilor din sfera serviciilor profesionale din România prin conceptul și organizarea sa originale, ROFMEX este singurul eveniment din țară care oferă o perspectivă de ansamblu asupra unei largi game de produse și servicii de ultimă oră oferite sectorului de facility management pe piață.

De la climatizare, instalații sanitare, securitate la incendii, IT, reciclare, tehnologii de securitate, sisteme de arhivare, gestiunea documentelor și servicii de construcție, curățenie și amenajare peisageră până la oportunități de a converti imobilele existente (sedii industriale sau de business) în clădiri ce respectă protecția mediului și securitatea angajaților și a populatiei, integrând astfel ȋn urbanism conceptul de dezvoltare durabilă, toată gama de servicii necesare unui business se regăsește la ROFMEX. Profesioniștii vor demonstra aici că facility managementul reprezintă gestiunea eficientă ce dirijează afacerile spre un viitor sigur și prosper, integrând ȋntr-o manieră optimă oamenii, clădirile, mediul înconjurător, procesele și tehnologiile.

La ROFMEX 2017, timp de trei zile, reprezentanții industriei FM și servicii suport – companii, specialiști și autorități – vor fi împreună în evenimentul ce integrează o expoziție specializată, o conferință internațională, cursuri certificate ROFMA, precum și întruniri, aplicații practice și vizite grupate în Experience Area.

Expoziția, prima dintre cei patru „piloni” ai ROFMEX 2017, este cel mai complex și eficient instrument de marketing oferit producătorilor, importatorilor și distribuitorilor de echipamente, produse, tehnologii și soluții FM și servicii suport, direcționat spre o audiență formată din specialiști, corporate facility manageri și alti decidenți ce gestionează bugete de milioane de euro anual.

Conferința internațională reprezintă platforma optimă pentru schimb de experiență, dezbatere specializată în domeniile FM și servicii suport, de diseminare a cunoștințelor, evoluțiilor și tendințelor, a rezultatelor consultanței și cercetării specializate. Lectori români și internaționali, cu reputație în elita profesioniștilor din sfera FM și a serviciilor suport, vor împărtăși experiența lor prin expuneri interactive pe subiectele „fierbinți”, de interes major.

Cursurile certificate ROFMA concretizează dimensiunea educațională a ROFMEX 2017, vizând dezvoltarea competențelor profesionale specifice și valorificarea oportunităților de carieră. Prin intermediul lor, participanții intră în contact direct, în cadrul expoziției, cu echipamentele și soluțiile menționate în cursuri și participă efectiv la diferite demonstrații în cadrul Experience Area.

Experience Area este, în același timp, showroom și program de demonstrații și de vizite de documentare la clădiri reprezentative din București. Participanții la demonstrațiile din Experience Area văd, ating și examinează direct, în cadrul expoziției, cele mai moderne echipamente, produse și soluții utilizate pe plan mondial în activitățile de managementul facilităților, urmând să participe la vizite de documentare la cladiri reprezentative din București.

„Asemenea caracterului holistic al facility managementului, prin conceptul integrator al ROFMEX, asociația noastră ȋși propune ca obiectivele privind promovarea tendințelor și tehnologiilor specifice de facility management, realizarea unui sistem de contacte între toți jucătorii de pe această piață și promovarea conceptelor de dezvoltare durabilă și a educației în domeniu să fie atinse. Vom facilita, prin acest eveniment unic, accesul la informații specifice, la conferințe și traininguri realizate cu experți naționali și internaționali, precum și dezvoltarea de relații cu profesioniștii internaționali reputați”, declară Cristian Vasiliu, director general ROFMA.

 

Despre ROFMA
Înființată în anul 2009, ROFMA  – Asociația Română de Facility Management – este o organizațieprofesională non-profit, având ca scop reunirea tuturor specialiștilor din Romania în domeniile property și facility management pentru a dezvolta o viziune unitară, atât teoretică, câtși pragmatică, la înalt nivel european, și de a oferi suport educațional, informațional și legislativ membrilor săi. www.rofma.ro
Mai multe informații pe www.rofmex.ro
Contact presă
Valeriu Petrescu, director de comunicare ROFMA
valeriu.petrescu@rofma.ro
+4 0734 010 923

Sus