Oferte locuri de munca top

SF-ul pentru modernizarea a 400 km de cale ferata, intra in licitatie

Pentru realizarea studiilor de fezabilitate necesare modernizării liniei de cale ferată Ploiești Triaj – Focșani – Roman – Iași – Frontieră (406 km), pentru viteza maximă de circulație a trenurilor de călători cu 160 km/h și viteza maximă proiectată de circulație cu 200 km/h au fost lansate procedurile de achiziție publică de către Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.

Valoarea estimată a contractelor este de aproape 60 milioane de lei.

Procedurile de licitație pentru realizarea studiilor de fezabilitate sunt organizate pe trei tronsoane:

* Ploiești Triaj – Focșani (143 km)

Valoare estimată: 19.827.586 lei (fără TVA)

Durata contractului: 23 luni

Finanțare: programe din Fonduri de Coeziune (FC)

* Focșani – Roman (147 km)

Valoare estimată: 20.382.204 lei (fără TVA)

Durata contractului: 23 luni

Finanțare: programe din Fonduri de Coeziune (FC)

* Roman – Iaşi – Frontieră (116 km)

Valoare estimată: 19.411.623 lei (fără TVA)

Durata contractului: 23 luni

Finanțare: programe din Fonduri de Coeziune (FC)

Studiile de fezabilitate vor respecta actele normative şi reglementările specifice infrastructurii feroviare, construcții, aplicabile, în vigoare, care să corespundă celei mai eficiente soluții din punct de vedere tehnico – economic, pentru care să se aprobe asigurarea sursei de finanțare pentru implementarea obiectivului de investiție, cu respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele Europene și Coridoarele TEN-T și asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României, inclusiv pentru modernizarea staţiilor de cale ferată.

Reprezentanții CFR SA menționează faptul că linia de cale ferată Ploiești Triaj – Focșani – Roman – Iași – Frontieră (406 km), situată pe ruta Coridorului IX de transport, este o linie importantă a rețelei de cale ferată din România, deoarece preia traficul internațional european de pe cele două coridoare centrale aflate pe teritoriul țării și asigură legătura Coridorului Rhin – Dunăre (fostul Coridor IV) cu țările din Sud – Estul Europei (Bulgaria, Grecia, Turcia) și țările din Nord – Estul Europei (Republica Moldova, Ucraina, Rusia).

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 5/ iul-aug 2019

Sus