Oferte locuri de munca top

In aprilie se semneaza contractul pentru Pasajul Domnesti

CNAIR va demara procedura administrativă pentru semnarea contractului pentru proiectarea şi execuţia Pasajului suprateran de la Domneşti.

Acest lucru este posibil deoarece perioada pentru depunerea contestaţiilor s-a încheiat şi nu a fost depusă nici o contestaţie împotriva acestui proiect.

Procedura de semnare a contractului va fi finalizată în cursul lunii aprilie.

Valoarea ofertei câştigătoare este de 91.55 milioane lei fără TVA.

Proiectul propune realizarea unui pasaj suprateran, cu o lungime de 257,49 m, peste Centura rutieră a Municipiului Bucureşti şi calea ferată (km 64+825), din direcţia Prelungirea Ghencea spre DJ 602.
Date fiind condiţionările şi constrângerile rezultate din prezenţa căii ferate de centură, apropierea acesteia de şoseaua de centura şi existenţa unui proiect de lărgire a şoselei de centură la patru benzi, soluţia adoptată constă în traversarea căii ferate şi a Centurii Bucureşti printr-un pasaj suprateran pe direcţia Prelungirea Ghencea – Domneşti şi amenajarea unei intersecţii giratorii denivelate, care sa permită prin intermediul unor bretele de intrare respectiv ieşire, rezolvarea tuturor legăturilor dintre Şoseaua de Centură, Prelungirea Ghencea şi comuna Domneşti. S-a avut în vedere şi extinderea la patru benzi de circulaţie (câte două benzi pe fiecare sens de circulaţie) a Prelungirii Ghencea de la intersecţia bd-ul Ghencea – strada Braşov.
Durata de realizare a acestui obiectiv este de 27 de luni, din care 3 luni pentru realizarea proiectului tehnic și 24 de luni pentru execuție.

Oferta câstigătoare a fost depusă de Asocierea Strago Grup SRL – Comnord SA – Specialist Consulting SRL.

Varianta de Ocolire Timișoara Sud are documentatia de atribuire la ANAP

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a transmis marți, 28 martie, spre validare ANAP, documentația de atribuire aferentă contractului de lucrări „Proiectare și Execuție Varianta de Ocolire Timișoara Sud”.

Lungimea Variantei de Ocolire Timișoara Sud este de 25,690 km de drum național nou la standarde europene și pe lângă beneficiile locale, are ca principala atribuție fluidizarea traficului intern și internațional care intră în țară prin zona Stamora Moravița, se desfășoară pe DN 59, ajunge în zona Timisoara și se îndreaptă către centrul țării pe DN 6 sau pe sectoarele de autostradă Arad – Timișoara – Lugoj.

Modernizarea Centurii București, sectorul DN2 – A2, in faza de validare ANAP

 CNAIR SA a transmis spre validare ANAP, documentația de atribuire aferentă contractului de lucrări „Modernizarea centurii rutiere a Municipiului București între A1 – DN 7 și DN 2 – A2, sector DN 2 (km 12+300) – A2 (km 23+750)”.

Modernizarea a 11,524 km din centura rutieră a Municipiului București: sector DN 2 (km 12+300) – A2 (km 23+750) constă, în principal, în sporirea capacităţii de circulaţie de la 2 la 4 benzi de circulaţie, câte 2 pe sens, și în eliminarea unor intersecţii la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi, precum şi prin reabilitarea pasajelor şi a podurilor existente pe aceste sectoare de drum naţional.

Proiectul va fi finanțat din cadrul POIM 2014 – 2020, și este prevăzut in MPGT aprobat prin HG 66/ 2016.

arena-constructiilor-martie-2017

 

Revista –    Rasfoieste revista ARENA Constructiilor , editia martie 2017 (click aici)

TopJobs  –  Oferte locuri de munca in constructii (click aici)

NewsletterPrimesti gratuit stirile ARENA Constructiilor ! click aici!

Sus