Oferte locuri de munca top

Ce s-a facut pentru Coridorul 9 Ploiesti – Pascani

Cele patru drumuri de mare viteză ce fac parte din Coridorul 9 Ploiești – Buzău – Focșani – Bacău – Pașcani se află în diferite stadii, precum reiese dintr-o informare a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Este vorba despre proiecte pentru care procedurile de achiziție au fost lansate în luna noiembrie 2016: proiectare pentru elaborare Studii de Fezabilitate și Proiecte Tehnice pentru tronsoanele Ploiești – Buzău – Focșani – Bacău – Pașcani.

Drumurile de mare viteza Ploiesti – Buzau (Muntenia Expres) , Buzau – Focsani (Drumul Siretului), Focsani – Bacau (Drumul Siretului)

În data de 24 septembrie 2018 CNAIR a incheiat cu societatea CONSITRANS S.R.L contractul de servicii.

În data de 8 ianuarie 2019 a avut loc la sediul CESTRIN o primă întâlnire de lucru.

Reprezentantii CESTRIN au declarat ca Modelul National de Transport este in evaluare la Jaspers si se estimeaza a fi avizat in luna aprilie 2019, insa acesta poate fi folosit ca baza pentru analiza multicriteriala.

Consitrans S.R.L a extras date de trafic din Modelul National de Transport (neavizat) pus la dispozitie si a inceput prelucrarea acestora.

Modelul national de transport avizat de catre expertii Jaspers a fost disponibil la CESTRIN la sfarsitul lunii aprilie 2019. Consitrans S.R.L a extras din nou datele de trafic pentru a putea fi comparate cu cele extrase initial din modelul neavizat.

Datele de trafic preluate de la CESTRIN la sfarsitul lunii aprilie 2019 au prezentat diferente semnificative fata de datele puse la dispozitie in luna ianuarie 2019, motiv pentru care Consitrans S.R.L a reluat intregul proces de modelare a traficului.

La data de 25 noiembrie 2019 s-au încheiat câte trei contracte adiționale, prin care contractele de servicii au fost prelungite până la 30 aprilie 2021.

Drum de mare viteza Bacau – Pascani (Drumul Siretului)

CNAIR SA împreună cu societatea Ingenieria Especializada Obra Civil E Industrial S.A  au semnat in data de 17 ianuarie 2019 Contractul de servicii „Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteza Bacau – Pascani”.

Drumul va avea o lungime de 82 km.

Valoarea contractului este de 16.950.944 lei fara T.V.A.  .

Lucrările au început la 1 martie 2019.

Pentru asigurarea finantarii din fonduri europene proiectele trebuie sa corespunda exigentelor expertilor JASPERS, exigente care exced normativelor si standardelor nationale in vigoare si mai mult, fara a avea la baza o metodologie sau un ghid, creeaza inclusiv premisele unor excese pozitionand astfel Jaspers pe o pozitire „de forta” atat in raport cu beneficiarul cat si cu prestatorii”.

Astfel s-a ajuns ca pentru analiza multicriteriala 1 aferenta tronsonului Bacau-Pascani sa fie studiat un numar de 63 de variante de traseu iar pentru tronsoanele cuprinse intre Ploiesti si Bacau expertii Jaspers solicita detalierea modului de lucru in Modelul National de Transport, model care a fost agreat anterior  de catre reprezentantii JASPERS, potrivit unui comunicat de presa transmis de CNAIR.

 

 

Citiți și:

Ansamblu cu locuinte si spatii comerciale, aprobat in zona centrala a Bucurestiului

Peste 58 mii mp scd intr-o viitoare fabrica

Peste 12 mii mp de noi spatii de depozitare, in portofoliul unui cunoscut dezvoltator

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/nov – dec 2019

Sus