Oferte locuri de munca top

Cine reactualizeaza SF-ul pentru calea ferata Bucuresti Nord – Aeroport

Pentru reactualizarea Studiului de Fezabilitate necesar modernizării liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroportul Internaţional Henri Coandă (AIHCB),  Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA  a semnat un contract în valoare de  de 2.5 milioane lei cu societatea Baicons Impex SRL.

Contractul are durata de implementare de 12 luni şi finanţarea asigurată din fonduri externe nerambursabile.

Studiul de Fezabilitate are drept scop selectarea variantei de legătură pe calea ferată între staţia Bucureşti Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă, în conformitate cu standardele impuse pentru Coridoarele Europene şi Coridoarele TEN-T, şi va fi elaborat în două etape:

 Etapa I- analiza tehnico-economică pentru cele 4 variante posibile de conectare, din care se va selecta varianta finală:

*  linie simplă neelectrificată, cu racordare din linia magistrală 700, cap Y Mogoşoaia care subtraversează DN 1 cu asigurarea gabaritului de electrificare, cu o staţie c.f. situată în imediata vecinătate a aerogării AIHCB și Terminalul T1 al AIHCB,

* linie simplă neelectrificată, cu racordare din linia magistrală 700, în zona PO Odăi, care subtraversează DN 1, cu asigurarea gabaritului de electrificare, cu o staţie c.f. situată în imediata vecinătate a aerogării AIHCB și Terminalul T1 al AIHCB,

* linie simplă neelectrificată, cu gabarit de electrificare, cu racordare din staţia Baloteşti la Terminalul Plecări AIHCB.

* varianta de traseu în sistem MONORAIL cu puncte de îmbarcare/debarcare din PO Odăi şi din imediata vecinătate a terminalelor de sosiri – plecări ale AIHCB.

 Etapa a II-a- dezvoltarea variantei selectate în Faza I prin elaborarea documentaţiei tehnico-economice pentru lucrări de electrificare, centralizare electronică și racordare la Terminalul T2 Nou, zona Cargo și conexiunea cu Metroul.

Studiul de fezabilitate va fi elaborat în concordanţă cu prevederile noului PUZ al AIHCB, corelat cu accesul public al persoanelor la viitorul terminal aeroportuar, dar şi cu toate studiile de fezabilitate/ proiectele Companiei Naționale Aeroporturi București (CNAB), S.C. Metrorex S.A. și Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), aflate în diferite faze de implementare.

 

Citiți și:

Stirile zilei

Stadion construit, inca nefunctional din cauza lipsei utilitatilor

75 blocuri vor fi reabilitate termic în Capitală, cu aproximativ 272 mil lei

 

 

 

Cititi revista ARENA Constructiilor nr.5/iul-aug 2018

coperta-ac5

Sus