Oferte locuri de munca top

In ce stadiu sunt marile proiecte rutiere din regiunea Moldovei

Toate proiectele de infrastructură ce pot determina dezvoltarea economică a Moldovei vor fi incluse în forma actualizată a Master Planului General de Transport, printr-un act normativ ce va fi adoptat de către Guvern, după încheierea perioadei de consultare publică,

În această formă actualizată a MPGT vor fi prevăzute termene clare de realizare, pe lângă sursa de finanțare identificată.

Astfel agenții economici din zonă vor putea să își stabilească prioritățile de dezvoltare pentru următorii ani.

Sectorul Târgu Neamţ – Iaşi – Ungheni este în etapa finalizării documentaţiei de atribuire şi transmiterii ei la ANAP pentru validare.

Pentru ultimele două tronsoane din autostrada A7 Paşcani – Suceava şi Suceava – Siret au fost desemnaţi câştigătorii şi urmează semnarea contractelor pentru realizarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic.

Cu aceste ultime două secţiuni, proiectul A7 intră cu toate cele șase secţiuni în linie dreaptă, întrucât pentru Ploieşti – Buzău, Buzău – Focşani, Focşani – Bacău, Bacău – Paşcani sunt în derulare contractele pentru elaborarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic.

Dacă va fi respectat calendarul contractual, pentru aceste tronsoane ar pute începe lucrările anul viitor.

Pentru A13 Braşov – Bacău contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic este în derulare, contractul fiind semnat în luna mai a acestui an.

Pentru drumul expres Baia Mare – Suceava Autostrada Nordului este în derulare procedura de evaluare a ofertelor în vederea realizării documentaţiei. Termenul estimat pentru atribuire este sfârşitul lunii august acest an.

După 4 – 5 ani de promisiuni, ieri a fost semnat ordinul de începere a lucrărilor pentru cei 11 km de şosea ocolitoare la Bârlad, ce ar trebui finalizat în 24 de luni. Proiectul are finanţare asigurată de 132 milioane de lei.

Totodată, au fost semnate contractele de proiectare şi execuţie pentru două obiective importante pentru regiunea Moldovei: DN28 Târgu Frumos – Botoşani şi DN 29 D Botoşani – Ştefăneşti. Suma alocată acestora este de 100 milioane de euro.

”Până la sfârşitul anului vom fi în măsură să dăm ordinul de începere efectivă a lucrărilor pentru încă 60 de km, astfel încât să spunem că în 2020 s-a lucrat pe aproape 300 de km de autostrăzi, drum expres şi variantă ocolitoare”, a precizat ministrul Transporturilor Lucina Bode.

 

 

 

Citiți și:

Oferta reevaluata pentru modernizarea a 40 km DJ

Preturile in constructii, influentate de munca la negru

Proiectul de construire a unui mare ansamblu imobiliar, aprobat

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 5/iulie-august 2020

Un comentariu;

Sus