Oferte locuri de munca top

Incepe reconstructia unui pod feroviar din Brasov

A fost emis ordinul de începere a lucrărilor pentru reconstrucția podului de cale ferată din situat pe linia Hărman – Întorsura Buzăului, km 17+318 și de amenajare a albiei râului Târlung, de către Sucursala Regională de Căi Ferate Brașov (SRCF Brașov).

Lucrările sunt executate de o asociere formată din două firme românești: Confer Group SRL (lider de asociere) și Construcții Feroviare Drumuri Poduri SRL. Subcontractant declarat este Radaria SRL.

Proiect de constructii ingineresti, alocare de peste 80 mil euro

Proiectul este realizat în baza contractului semnat în data de 7 aprilie 2021, a cărui valoare financiară este de 24.592.816 lei fără TVA.

Conform proiectului tehnic, constructorul va realiza pe linia Hărman-  Întorsura Buzăului, la km 17+318, un pod nou de cale ferată simplă, cu o deschidere de 70 m, suprastructură metalică, de tip grindă cu zăbrele cale jos, iar infrastructura va fi din culee fundate indirect.

Caracteristiciletehnice și parametrii specifici ai acestui obiectiv de investiții sunt:

* suprafața totală proiectată în zona întabulată – 17000 m2

* deschidere pod – 70m

* lungime linie reabilitată – 301.603m

* prag deversor și bazin disipator cu lățimea – 60.85m

* ziduri de sprijin din beton armat (mal stâng și mal drept) – 60.20m +19.05m (aval și amonte)

* apărare de mal din gabioane (mal stâng și mal drept) – 184m.

Sursa de finanţare pentru lucrările de reconstrucție a podului CF din comuna Budila, este asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat, iar durata contractului este de 9 luni, de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor, la care se poate adaugă o perioadă de maximum 3 luni calendaristice, necesare pentru întreruperea lucrărilor pe timp de iarnă.

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 2/aprilie 2021

Sus