Oferte locuri de munca top

Planuri pentru fluidizarea traficului pe soseaua de centura a Bucurestiului

Șoseaua de centură a Bucureștiului, pe semi-inelul sudic, ar urma să fie lărgită. În acest sens, CNAIR va contracta servicii de elaborare a unui studiu de fezabilitate.

Contractul, pentru atribuirea căruia a fost lansată astăzi o licitație, vizează realizarea Studiului de Fezabilitate pentru ”Identificare măsuri de sporire a siguranței traficului pe Centura existenta a Municipiului Bucuresti inclusiv îmbunătațirea unor intersecții de pe DN CB, Sector I cuprins intre A1 (km 55+520 – DN 1 km 71+490 / km 0+000) – A2 (km 23+60”.

Valoarea acestui contract a fost estimată între 5.878.292 și 6.944.345 lei fără TVA.

Durata contractului va fi de 15 luni.

Ministrul Transporturilor Cătătlin Drulă susține că proiectul va presupune amenajarea modernă a intersecțiilor de pe DNCB de la:  Ștefănești, Tunari, Splaiul Unirii, DC13 (Strada Leordeni).

El spune că se vor face îmbunătățiri atât pe semi-inelul nordic, cât și pe cel sudic:

– vor fi construite drumuri colectoare (paralele cu drumul național de centură, care se conectează cu acesta respectând standardele de siguranță. Practic, se evită accesul pe DNCB direct din interiorul proprietăților de pe traseu);

-vor exista pasaje sau pasarele pietonale, fie subterane, fie supraterane;

– vor fi amenajate trotuare, parcări și stații de autobuz;

– vor fi montate panouri fonoabsorbante.

Studiul de fezabilitate va analiza și felul în care drumul național de centură a Capitalei poate fi interconectat cu proiectele adiacente, gestionate de autoritățile locale sau centrale (spre exemplu, parcări park & ride sau platforme multimodale), astfel încât să existe o viziune integrată a transportului în zona București-Ilfov.

Proiectarea ambelor sectoare este estimată la circa 10 milioane de lei, bani proveniți din fonduri europene.

 

Sus