FORUM - CONSTRUCTORI 2018

Podul de la Braila, pe SEAP

După ce CNAIR a anunțat pe 16 ianuarie semnarea contractului pentru construcția podului de la Brăila, iată că astăzi anunțul de atribuire a fost postat pe SEAP.

Contractul pentru proiectarea și execuția podului suspendat peste Dunăre din zona Brăila semnat cu firma Astaldi SpA are o valoare totală de aproximativ 500 milioane de euro (peste 1,99 miliarde de lei). Contractul nu poate fi subcontractat.

Pentru acest contract au existat două oferte admisibile.

Durata contractului este de 48 de luni, din care 12 luni proiectare și 36 luni executie, iar perioada de garanție a lucrărilor va fi de 120 luni.

Traseul studiat este bazat pe alternativa E din Studiul de Fezabilitate elaborat în anul 2003, are lungimea totală de 23,413 km și este împărțit în doua secțiuni:

* Drumul principal Brăila – Jijia (lungime 19,095 km);

* Drumul de legătură cu DN22 Smârdan – Măcin (lungime 4,328 km).

Începutul traseului este la intersecția DN2B Buzău – Brăila – Galați cu șoseaua Baldovinești (km 110 + 344 DN2B).

La km 0+389, drumul proiectat va traversa cele 3 linii de cale ferată din zonă (calea ferată dublă Brăila – Galați și o linie industrială printr-un pasaj superior. Pasajul va avea o lungime totală de 220 m și va fi alcătui din 6 deschideri.

Pe zona km 4+486,10 – 6+680,30 drumul traversează Dunărea. Primul viaduct de acces începe la poziția km 4+486,10 și are o lungime de 110 m lungime.

Podul sespendat peste Dunăre, structura principală din cadrul Proiectului, are o lungime totală de 1.974,30 m cu o deschidere centrală de 1.120 m și două deschideri laterale de 489,65 și 364,65. Gabaritul pe verticală va fi de 38 m de la nivelul de inundații maxim pentru a îndeplinii criteriile de navigație pe Dunăre.

Al doilea viaduct de acces are o lungime de 110 m până la 6+680,30.

Traseul drumului proiectat se termină la km 19+095, în DN22 Râmnicu Sărat – Brăila – Tulcea (km 108-310), spre Tulcea.

Traseul include și o ramificație de la km 7+940, în direcția Sud până la intersecția cu drumul existent Smârdan – Măcin (DN22).

Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal şi tiranţi verticali de legatură între tablier şi cablul principal, iar blocurile de ancorare sunt integrate în teren şi sunt localizate în afara digurilor Dunării.

 

Citiți și:

Doua noi proiecte rezidentiale, dezvoltate de o firma de constructii

Viitor complex comercial, pe un teren de peste 13 mii mp, in provincie

Ce proiecte de modernizare a drumurilor are un judet

Primaria unui municipiu va demara lucrari de reabilitare a blocurilor de 46 mil lei

 

 

 

Cititi revista ARENA Constructiilor

 ARENA Constructiilor nov – dec 2017 (click aici)coperta-ac8-mare  ARENA Constructiilor , oct 2017  (click aici) coperta-ac7

 

Sus
Translate »