Oferte locuri de munca top

Promisiuni mari pentru Craiova-Pitesti, Autostrada Transilvania si VO Galati

Mai multe proiecte de investiții pentru infrastructura rutieră urmează să fie demarate sau sunt plănuite de către autorități să demareze în perioada următoare. Printre cele mai importante estimări se numără semnarea până la sfârșitul anului a contractelor de execuție pentru Craiova – Piteşti, tronsoanele 3 şi 4, şi pentru tronsoane din Autostrada Transilvania sau pentru variante ocolitoare – cum este varianta ocolitoare Galaţi, conform declarațiilor ministrului Lucian Bode.

Rezolvare pentru problema Secției de Drumuri Orșova

Prin decizia Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Secția de Drumuri Orșova a trecut în administrarea DRDP Craiova de la DRDP Timişoara. ”Investiţiile în DN 57, Orşova-Oraviţa, în lungime de aproape 200 de kilometri, vor fi gestionate de Secţia de Drumuri Naţionale de la Orşova pentru cei aproximativ 60 de kilometri din acest obiectiv, restul rămânând în administrarea DRDP Timişoara”, a precizat ministrul.

Planul Investiţional pentru Dezvoltare Infrastructurii de Transport 2020-2030

Planul include un coridor de conectivitate pentru mobilitatea mărfurilor şi a persoanelor din România. ”Mă refer la coridorul de conectivitate pe care noi l-am denumit Danubius și care va lega Muntenia de Oltenia şi Oltenia de Banat, prin cele trei proiecte de infrastructură mare Bucureşti – Alexandria -Craiova, Craiova – Filiaşi – Drobeta Turnu Severin și Drobeta Turnu Severin – Lugoj”, a spus Lucian Bode.

Alocări de bani pentru realitarea unui drum național

62 de kilometri din DN 56A, între localităţile Şimian şi Cetate, județul Dolj urmează să fie reabilitați. Sumele pentru finanțare au fost alocate, iar astăzi ar urma să fie emis ordinul de începere a lucrărilor.

Transportul naval din județul Mehedinți

Lucian Bode:Pentru porturile din judeţele Mehedinţi şi Caraş Severin avem în derulare proiecte de investiţii care vor pune în valoare aceste obiective. Este vorba despre proiectul DIONYSUS și anume integrarea regiunii Dunării în lanţul de transport multimodale şi intermodale inteligente şi durabile. La rectificarea de buget am alocat resurse suplimentare şi mă refer aici la cei 505.000 de lei pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiţii reabilitarea şi modernizarea infrastructurii portuare în portul Drobeta Turnu Severin, cu durata de realizare a studiului de fezabilitate 5 luni. Tot la ultima rectificare bugetară am alocat suma de 482.000 de lei pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiţii modernizarea infrastructurii portuare pentru trei porturi din această zonă în scopul permiterii acostării ambarcaţiunilor de agrement”.

 

 

 

Citiți și:

Cladire rezidentiala intr-o zona exclusivista a Capitalei, proiect al unui cunoscut om de afaceri

Construirea unui centru medical a fost autorizata

Sali de evenimente, cu 600 de locuri, in pregatire in provincie

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 6/septembrie 2020

Sus